Succesul festivalului Neversea a adus profit pentru hotelieri (Video)
Au fost patru zile şi patru nopţi pe ritmuri ameţitoare, showuri pline de energie şi culoare, 200 de artişti şi peste. 240.000 de petrecăreţi.
De Redactia Observator la 09.07.2019, 11:12Au fost patru zile şi patru nopţi pe ritmuri ameţitoare, showuri pline de energie şi culoare, 200 de artişti şi peste. 240.000 de petrecăreţi. Iar succesul festivalului a însemnat profit şi pentru hotelieri şi cei care au alte afaceri la malul mării, dar mai ales pentru tinerii care au plecat acasă cu amintiri cât pentru întreaga viaţă.
A fost cea de-a treia ediţie a celui mai mare festival de muzică electronică pe plajă. Şi a fost spectaculos, spun tinerii.
DJ Snake, Sean Paul, Jessie J., Afrojack, Steve Aoki şi Gianluca Vacchi. Sunt doar câţiva dintre cei 200 de artişti care au încins atmosfera, zi şi noapte, fără oprire.
9 milioane de euro a costat, anul acesta, Festivalul Neversea. Nu mai puţin de 5.000 de oameni au lucrat pentru amenajarea celor 5 scene, iar acum urmează partea cea mai grea demontarea.
Încurajați de succesul evenimentului, organizatorii fac deja planuri pentru anul viitor.
Edi Chereji, director comunicare Neversea: Luăm în calcul toate variantele de a ne extinde, de a diversifica şi mai mult genurile muzicale tocmai pentru că există un interes foarte mare din partea publicului şi ne dorim ca indiferent de muzica pe care o asculţi, de ceea ce îţi doreşti să găseşti în festival, toate aceste lucruri să fie aici la Nerversea.
De câştigat au avut şi hotelierii, chiar dacă au crescut preţurile la cazare pe toată perioada festivalului.
Iolanda Nane - manager hotel: Sută la sută. Dacă mai aveam încă un hotel construit, încă mai acopeream şi celelate camere. cererea a fost foarte mare pentru această perioadă.
Elena Oprea, manager hotel: A fost într-adevăr o perioadă aglomerată. E adevărat că rezervările s-au făcut pe ultima sută de metri, dar oricum chiar dacă am fi avut şi alte camere în plus faţă de câte am avut, tot s-ar fi rezervat.
Petrecăreţii au ajuns la final de poveste şi au plecat spre case. S-au lovit însă de aglomeraţia din gară şi din trenuri. CFR a suplimentat numărul de vagoane. Chiar şi aşa, au fost vândute şi bilete fără loc.