Nervi întinşi la maxim la Aeroportul Internaţional Cluj-Napoca. Oamenii plătesc tichete de parcare, dar nu sunt locuri libere
Călătoria cu avionul de la Aeroportul Internaţional Cluj-Napoca începe cu o porţie de nervi pentru şoferi. Asta pentru că, după ce îşi iau tichete de parcare, oamenii află cu stupoare că, de fapt, nu există niciun loc liber unde să-şi poată lăsa autoturismul.
De Redactia Observator la 27.02.2019, 17:42- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Platforma care a prezis victoria lui Donald Trump scrie despre cine va câştiga alegerile în România. Clasamentul Polymarket
Călătoria cu avionul de la Aeroportul Internaţional Cluj-Napoca începe cu o porţie de nervi pentru şoferi. Asta pentru că, după ce îşi iau tichete de parcare, oamenii află cu stupoare că, de fapt, nu există niciun loc liber unde să-şi poată lăsa autoturismul. Deşi traficul de pasageri a bătut în ultimii ani record după record, parcarea aeroportului nu şi-a modificat dimensiunile.
Parcarea aeroporturlui din Cluj are o capacitate de aproximativ 600 de locuri şi o nevoie acută de extindere. Teoretic, bani ar fi pentru că oamenii plătesc parcare de fiecare dată, chiar dacă nu găsesc locuri libere. Anul trecut, din tichete, s-au încasat peste 670 000 euro.
Gabriel Ene, liderul sindicatului angajaţilor aeroportului: Bagă un ban uşor în buzunar şi contractul îl obligă, dar văd că nimeni nu-l reziliază. Nu înţeleg de ce nu rezilează nimeni acest contract, pur şi simplu, în momentul în care tu ţi-ai încălcat nişte clauze contractuale.
Banii, conform unui contract, ar fi trebuit reinvestiţi pentru extinderea parcării. Doar că firma privată a reziliat contractul pentru jumătate din teren.
Reprezentanţii Consiliului Judeţean spun însă că acel contract pe jumătatea spaţiului disponibil pentru parcare, de fapt, nu mai există. Dar nu au ştiut să răspundă şi în al cui buzunar intră banii pe taxa de parcare.
Sindicaliştii aeroportului acuză Consiliul Judeţean că are în plan blocarea aeroportului astfel încât să fie vândut sau concesionat unor investitori privaţi.
Aeroportul internaţional Cluj nu este pe persoană fizică, nu aparţine nici preşedintelui consiliului judeţean şi nu aparţine nici directorului, astfel încât el să poată fi vândut.
Un lucru e sigur, acum, de pierdut au doar pasagerii, care, pe banii lor, se învârt zeci de minute prin parcare.