Răzvan Ciobanu conducea cu peste 160 km/h, când a murit, la Săcele. Noi detalii din anchetă
Răzvan Ciobanu conducea cu peste 160 km/h, când a murit, la Săcele. Noi detalii din anchetă au fost dezvăluite după expertiza tehnică preliminară a maşinii în care şi-a găsit sfârşitul creatorul de modă.
De Redactia Observator la 02.05.2019, 09:42Răzvan Ciobanu conducea cu peste 160 km/h, când a murit, la Săcele. Noi detalii din anchetă au fost dezvăluite după expertiza tehnică preliminară a maşinii în care şi-a găsit sfârşitul creatorul de modă.
Răzvan Ciobanu a murit duminică noaptea, la Săcele, în Constanţa, după ce Range Rover-ul pe care îl conducea a ieşit de pe şosea, a rulat pe câmp mai mult de 800 de metri şi a lovit mai mulţi copaci, răsturnându-se.
Expertiza tehnică preliminară a maşinii arată că airbag-urile s-au deschis la viteza de 160 de km la oră. Asta s-a întâmplat în momentul impactului cu primul copac, ceea ce înseamnă că înainte avea o viteză mult mai mare, conform surselor din anchetă.
Maşina a fost evident încetinită pe distanţa în care a rulat pe câmp, de terenul accidentat, şi e posibil ca pe şosea să fi avut aproape de 200 la oră.
- O fetiţă de 10 ani a murit de emoţie, coborând prima oară în viaţă pe un tobogan acvatic de 82 de metri
- Un copil de 5 ani din Craiova conduce Mercedesul de lux al tatălui său, singur în maşină (video)
- Un şofer român, pagubă imensă la staţiile de taxare din Franţa. De 94 de ori a trecut fără să plătească
Răzvan Ciobanu conducea maşina unor prieteni alături de care venise la mare în noaptea de Înviere. După nici 24 de ore, creatorul de modă s-a urcat la volan şi a plecat singur spre Capitală, dar se pare că a greşit drumul, a ajuns la Săcele şi acolo a avut loc nenorocirea.
Designerul a fost aruncat din maşină şi anchetatorii au anunţat că a murit din cauza unui politraumatism cu ruptură de aortă cu hemoragie internă, ce a mai asociat ruptură pulmonară, hepatică și de coloană toracală.