Se reia circulaţia tramvaielor 41 pe Podul Grant din Capitală. Când ar putea fi finalizate lucrările de reabilitare
Veste bună pentru şoferii din Capitalp! Podul Grant de redeschide circulaţiei pe ambele sensuri. După mai bine de jumătate de an în care una dintre benzi a fost închisă pentru reparatii, şoferii vor putea circula din nou în voie.
De Eduard Marin la 31.03.2024, 10:14Şoferii vor putea circula din nou pe pasaj începând cu ora 11, vorbim despre porţiunea dinspre Crângaşi spre Turda care a fost închisă până acum. Lucrările la această porţiune au durat mai bine de jumătate de an ce au paralizat complet traficul din zonă. De asemenea, tot astăzi va fi reluată şi circulaţia tramvaielor 41 pe ambele sensuri.
Lucrările la Podul Grant cu sensul spre Turda au avut scopul de a reabilita şi consolida structura care se afla în pericol de prăbuşire. Dar reparaţiile nu s-au terminat aici. Încă se mai lucrează la structura de rezistenţă şi va ma dura cel puţin un an spun autorităţile, dar din fericire lucrările nu vor mai afecta traficul din zonă.
Şoferii care au trecut zilnic prin zona şi-au pierdut de mult răbdarea
În cele 5 luni de şantier, au ocolit kilometri întregi şi au pierdut sute de ore în trafic. Pasajul Barasab a preluat încă 10.000 de maşini care, în mod normal, circulau pe podul Grant aşa că este blocat mai tot timpul. 60.000 de maşini îl tranzitează zilnic. Podul a trecut şi prin lucrări de consolidare.
- Podul Grant se deblochează pe jumătate. După 5 luni de trafic infernal, sensul de mers Crângaşi-Turda se redeschide
- Podul Grant, gata pe jumătate. Sensul de mers care va fi redeschis după 5 luni de trafic infernal. A apărut însă...
- Haos din cauza unui semafor. Circulaţia tramvaiului 41, blocată aseară pe podul Grant, după ce s-a făcut verde...
Municipalitatea are însă datorii către constructor. "Nu am putut să facem plăţile în totalitate ceea ce constructorul a lucrat. Au fost făcute plăţi şi anul acesta, anul trecut s-au plătit aproximativ 3 milioane, anul acesta vreo 10 milioane de lei", adaugă Marian Bârgău, director Administraţia Străzilor Bucureşti.
Adică 13 milioane de lei dintr-un total de 64 de milioane de lei. Pentru a putea achita facturile către constructor, Primăria Capitalei are nevoie de votul consilierilor generali pentru un nou proiect de buget.