Ustensile rupte şi ruginite, alimente expirate şi insecte în bucătărie: Reţeta oferită oaspeţilor care frecventau două dintre cele mai luxoase hoteluri din Capitală
Mizerie de 5 stele! Asta au găsit inspectorii de la Protecţia Consumatorilor în bucătăriile a două dintre cele mai luxoase hoteluri din Capitală. Printre ustensilele ruginite şi murdare, comisarii au descoperit alimente expirate şi produse alterate. Bucătăriile au fost închise temporar şi s-au dat amenzi de peste 7 mii de euro.
De Andre Rotaru la 02.10.2021, 20:33Cu frigidere ruginite, ustensile rupte, alimente expirate şi... insecte în bucătărie. Aşa îi tratau pe oaspeţii de 5 stele două hoteluri de lux din Capitală. Neregulile i-au lăsat până şi pe inspectori cu gura căscată.
Comisar ANPC: Nu ne aşteptam să găsim aceste deficienţe.
Reporter: Cine mânca de acolo risca să se îmbolnăvească.
Comisar ANPC: Exact. Am identificat produse alimentare finite cu semne vădite de modificări organoleptice.
- GALERIE FOTO. Nereguli la doua hoteluri de 5 stele din Bucureşti, descoperite de inspectorii ANPC. Una dintre...
- Un cuplu din Constanța susține că s-a îmbolnăvit după ce a băut apă plată: "Norocul nostru a fost că am...
- Un director ANPC reclamă condiţiile de pe Litoral: Aceleaşi servicii care lasă de dorit, personal nepregătit şi...
Reporter: Adică erau stricate.
Comisar ANPC: Da. Da. Au fost găsite instrumente, utilaje şi veselă neigienizată, cu urme de arsuri... ruginite.
Din bucătărie, inspectorii au urcat în camere. Au găsit fire de păr şi pete pe aşternuturi. Descoperirile nu i-au impresionat însă şi pe angajaţii hotelurilor.
''Probleme găsiţi la guvern! Aici nu. Noi suntem privaţi.''
Inspectorii ANPC au aplicat amenzi pentru neregulile găsite
Chiar şi aşa, după control, inspectorii au emis nota de plată. Pentru problemele găsite, cele două hoteluri au fost amendate de către ANPC cu 35.000 de lei. Totodată, comisarii au retras de la vânzare şi peste 200 de kilograme de alimente, în valoare totală de aproape 5000 de lei.
Comisar ANPC: S-a dispus şi oprirea temporară a prestării serviciilor de alimentaţie publică la cele două unităţi hoteliere.
Contactaţi de reporterii Observator, reprezentanţii unuia dintre hoteluri au transmis că problemele s-au rezolvat.
''Igiena și curățenia sunt o prioritate absolută. Un număr redus de zone care necesită îmbunătățiri au fost indicate în cea mai recentă inspecție a ANPC și am luat măsuri imediate pentru a le remedia. Toate serviciile hotelului continuă să fie operaționale și neafectate de măsurile luate.''
Comisarii au anunţat că, în perioada următoare, controalele vor continua.