Educatorul înjunghiat într-o grădiniţă din Franţa a inventat toată povestea
Lovitură de teatru în cazul educatorului francez care afirma că fusese înjunghiat de un adept al Statului Islamic, chiar în clădirea grădiniţei sale
De Redactia Observator la 15.12.2015, 08:42Lovitură de teatru în cazul educatorului francez care afirma că fusese înjunghiat de un adept al Statului Islamic, chiar în clădirea grădiniţei sale. Interogat de poliţişti, bărbatul a recunoscut că s-a rănit singur şi a inventat toată povestea.
Presupusa victimă era educator în grădiniţa unei şcoli de lângă Paris. El susţinea că un individ care purta o cagulă şi bocanci militari ar fi intrat peste el într-o sală de clasă şi l-ar fi rănit la gât şi la frunte cu un cutter şi o foarfecă. Apoi ar fi strigat "Este pentru Statul Islamic, este un avertisment!" înainte de a fugi. Incidentul a fost tratat foarte serios de guvern, mai ales că teroriştii islamici au ameninţat de mai multe ori cu atacuri asupra şcolilor din Franţa.
Educatorul, care avea doar răni superficiale, a fost internat în spital iar ancheta a fost preluată de secţia anti-teroristă a poliţiei. Anchetatorii au avut, de la început, îndoieli deoarece presupusul agresor nu fusese văzut de paznicul şcolii şi nu apărea nici pe înregistrările camerelor de supraveghere.
Asta e scuza momentului, "Daesh, Daesh". Faci o prostie, dai vina pe Daesh şi gata.
După ce a fost audiat toată noaptea, bărbatul a mărturisit că îşi provocase singur rănile şi inventase toată povestea. Părinţii sunt îngrijoraţi acum nu de ameninţarea islamistă ci de faptul că şi-au lăsat, fără să ştie, copiii în seama unui om, probabil, instabil psihic.
Cineva care are de-a face cu copii şi inventează asemenea chestii nu are ce căuta în mijlocul copiilor.Educatorul era, până acum, apreciat în şcoala unde lucrează de 20 de ani, deşi unii îl considerau prea sever. Motivele sale sunt necunoscute dar un poliţist le-a spus ziariştilor, sub acoperirea anonimatului, că el ar fi inventat atacul pentru a obţine transferul în altă instituţie.