Nervi întinşi la maximum pe aeroporturi: O tânără şi-a pierdut bagajul în valoare de 10.000 de dolari, cu tot cu rochia de mireasă
Pasagera unei companii aeriene, care și-a pierdut rochia de mireasă în mijlocul haosului care învăluie aeroporturile din întreaga lume, a spus că este ''îngrozită'' că nu va mai vedea vreodată lucrurile ''neprețuite''.
De Redactia Observator la 14.07.2022, 17:53Latrice Rubenstein s-a căsătorit în Portugalia la sfârșitul lunii iunie, înainte de a zbura pe 29 iunie de la Lisabona la Dublin via Frankfurt. Ea a spus că a rezervat zborul, care a fost operat de Lufthansa, prin intermediul Air Canada. În timpul călătoriei, bagajul ei a dispărut, a spus ea pentru Insider, forțând-o să cumpere haine noi și articole esențiale pentru luna de miere din Irlanda.
Mireasa se teme că nu îşi va mai recupera vreodată lucrurile preţioase
Femeia a declarat pentru Insider că, după aterizarea la Dublin, în avion a fost făcut un anunț că niciunul dintre bagaje nu a ajuns în capitala Irlandei, adăugând că un însoțitor de bord a informat pasagerii că acest lucru ''se întâmpla zilnic''. Gențile lipsă includeau rochia ei de mireasă și bijuterii, precum și alte articole de la eveniment.
Un vas de nisip, care a fost folosit la ceremonia de la nuntă, a fost pierdut și el. Valoarea totală a genții este de cel puțin 10.000 de dolari, dar cel mai mult aceasta suferă din cauza faptului că respectivele articole erau cu adevărat nepreţuite din punct de vedere sentimental: ''Soțul meu și-a lăsat medicamentele în pungă, așa că am fost puțin îngrijorată de asta pentru că are unele probleme de sănătate'', a ţinut să mai adauge pasagera.
- Sute de bagaje rătăcite, trimise cu un charter Airbus A330 din Europa în SUA. Pasagerii cad victime haosului din...
- Călătoria cu avionul a devenit o loterie în 2022. Şansele ca un zbor să fie anulat sunt de 2,5 ori mai mari...
- Problemă tehnică pe Otopeni, rezolvată româneşte. Angajaţii au pus în mişcare banda de bagaje cu propriile...
Rubenstein a spus că era o ''mare de bagaje'' pe aeroportul din Dublin când a sosit. Mai mult, a contactat atât Lufthansa, cât și Air Canada, dar este adesea pusă în așteptare ''ore în șir'' și are impresia că se învârte în cerc.
Într-o declarație, Air Canada a specificat: ''Industria globală a transportului aerian este în prezent dată peste cap din cauza problemelor cu aeroporturile și cu furnizorii terți de servicii precum controlul pasagerilor, vama și navigația aeriană. Lucrăm din greu cu acești parteneri și cu guvernele pentru a rezolvă aceste probleme, deoarece afectează performanța companiilor aeriene''.
Domnişoara ei de onoare, Cynthia, și-a văzut, de asemenea, bagajele dispărute pe un alt zbor din Portugalia către San Diego, prin Londra Heathrow și Toronto, în aceeași zi. Cynthia a reușit să-și găsească doar unul dintre bagajele îngropate printre altele datorită unui Apple AirTag. După ce ultimul zbor de la Toronto la San Diego a fost anulat, femeia a menţionat că a urmărit geanta și a găsit-o în Toronto înainte de a fi trimisă la San Diego a doua zi. Mai târziu, ea a călătorit la aeroport și a îndrumat personalul de la aeroport către locația bagajului, după ce au susținut că nu era acolo, a spus ea pentru Insider.