Taxă pentru tăiat sendvişul! O cafenea din Italia, ironizată pe internet după ce i-a cerut bani în plus unui client pentru "munca" prestată
Culmea taxării! O cafenea din Italia a fost ironizată pe internet, după ce i-a cerut bani în plus unui client pentru a-i tăia sendvişul.
De Redactia Observator la 11.08.2023, 12:18O cafenea din Italia s-a viralizat după ce a taxat un client cu 2 euro în plus pentru a tăia un sandviș în două. "Munca trebuie plătită", spune proprietarul cafenelei. Bar Pace, o cramă și cafenea de lângă Lacul Como, a ajuns pe prima pagină a ziarelor locale săptămâna trecută, după ce un client a scris pe TripAdvisor că a fost taxat cu 2 euro în plus pentru ca sandvișul său să fie tăiat în două, scrie Insider. Postând o fotografie a chitanței, clientul a spus că a servit masa alături de alte persoane și a vrut să își împartă porția.
„Munca trebuie plătită"
"Incredibil, dar adevărat", a scris clientul. Grupul a cheltuit în total 15,70 euro și a fost taxat pentru un serviciu numit "diviso a metà" (împărțire - n.r.), se arată pe chitanță. Clientul nu și-a dezvăluit identitatea, dar profilul său de pe TripAdvisor arată că este o femeie din Milano cu vârstă cuprinse între 50 și 64 de ani, scrie Mediafax.
Comentariul a devenit viral la începutul lunii august, iar localul a fost atacat pe Facebook, Google și TripAdvisor de mai multe persoane. De atunci, TripAdvisor a suspendat noi recenzii pentru cafenea, invocând îngrijorarea cu privire la evaluările primite de la persoane care nu au vizitat-o niciodată.
- Noile măsuri fiscale, exemple de calcul: cât plăteşti pentru o maşină de 150.000 de euro sau apartamente de...
- Ultima variantă a măsurilor fiscale. Impozit în IT şi construcţii pentru salarii de peste 10.000 lei brut....
- Florin Duduianu, arestat în Los Angeles. Pe numele lui fusese emis un mandat de arestare încă din 2020 pentru...
Cristina Biacchi, proprietara localului, alături de soțul ei, se întreabă de ce clientul supărat nu și-a exprimat îngrijorarea înainte de a plăti nota de plată. "I-am fi explicat că fiecare serviciu suplimentar trebuie să fie plătit", a declarat ea pentru La Repubblica: "A trebuit să folosim două farfurii în loc de una și timpul de spălare s-a dublat, iar apoi două fețe de masă".
„Munca trebuie plătită", a adăugat Biacchi. Proprietara cafenelei a spus că timpul înseamnă bani și a invocat creșterea costurilor din industrie, dar a adăugat că nu ar fi insistat asupra taxei de feliere de 2 euro dacă clientul ar fi contestat-o. Între timp, o avalanșă de noi recenzii negative a scăzut ratingul localului, pe Facebook, la 2,7 din 5 stele.