Companie aeriană, dată în judecată de o femeie în scaun cu rotile. A fost la un pas de moarte după ce nu a fost ajutată să coboare rampa şi a căzut
Femeia cu dizabilități, în vârstă de 24 de ani susține că a fost aruncată din scaunul cu rotile după ce personalul companiei aeriene cu care călătorea a refuzat să o ajute, lăsând-o paralizată.
De Redactia Observator la 13.07.2022, 13:43Gaby Assouline, o tânără de 24 de ani din SUA, care suferă de o boală musculară rară, susține că personalul companiei aeriene de la Southwest Airlines a refuzat să o ajute să coboare de pe platforma de îmbarcare în căruciorul său. În consecință, în momentul coborârii, roţile s-au agăţat de rampă, iar ea a fost aruncată în gol, suferind răni catastrofale în urma cărora nu mai poate vorbi.
Aceasta călătorea din Florida de Sud spre Denver, în luna februarie, când a cerut ajutorul cuiva să-i împingă scaunul cu rotile pe coridor, potrivit unui proces din comitatul Broward, redactează Mirror.
Femeia susține că un supraveghetor Southwest de la Aeroportul Internațional Fort Luderdale-Hollywood nu a ajutat-o și că a fost lăsată să coboare singură platforma. Acum este paralizată de la gât în jos, după ce a fost “aruncată” din scaun, înainte de a ateriza în cap.
Mama ei, Sandra Assouline, spune că din cauza impactului puternic pe care l-a avut cu solul, fiica ei și-a fisurat vertebrele și acum trebuie să folosească un tub pentru hrănire. Aceasta a creat o pagină de GoFundMe după incident, care a primit deja peste 94.000 de lire sterline.
“Nu poate vorbi pentru că are un tub în gât și nu își poate mișca deloc gâtul”, a declarant aceasta.
Gaby suferea deja de Fibrodysplasia ossificas progressiva, o afecțiune genetică rară și incurabilă care înlocuiește treptat țesuturile conjunctive, tendoanele, ligamentele și mușchii, transformându-le în os extrascheletic.
„Gaby va avea nevoie de terapii ocupaționale de vorbire, fizice, psihologice și de multe alte terapii pentru a-și recâștiga ceea ce a pierdut”, a mai adăugat Sandra Assouline.
Ce spune compania despre incidentul în care este implicată
Purtătorul de cuvânt al companiei aeriene Southwest, Chris Perry, a declarat ”Prioritatea principală a Southwest Airlines este siguranța oamenilor și a clienților noștri atât la sol, cât și în aer. Am analizat relatarea inițială a clientului despre experiența pe care a avut-o de-a lungul călătoriei și am oferit un răspuns direct celor implicați”.
Procesul cere acum ca Southwest să plătească pentru îngrijirea medicală a lui Gaby Assouline și să o despăgubească pentru trauma prin care trece în acest moment.