Cum reuşeşte o tânără de doar 24 de ani să facă mii de dolari pe lună, lucrând 20 de minute pe zi
Povestea unei tinere de 24 de ani care reuşeşte să facă mii de dolari pe lună dintr-un job aparent banal. "Lucrez doar 20 de minute pe zi atunci când merg să imi iau banii", se laudă americanca.
De Redactia Observator la 07.05.2023, 09:36Hannah Ingram, o tânără de 24 de ani din SUA, a început să lucreze în real-estate la 17 ani. După o scurtă perioadă petrecută în facultate, s-a lăsat de studii şi a devenit broker imobiliar. În timp ea a început să inveţe despre conceptul de venit pasiv şi a încercat să investească într-o afacere care funcţionează aproape de una singură, scrie CNBC.
Tânăra a reuşit să cumpere cu 2.000 de dolari o spălătorie auto, care îi aduce venituri pasive de 5.500 de dolari pe lună. "Partea cea mai bună e că lucrez doar 20 de minute pe zi, când merg să ridic banii şi să verific daca totul este în regulă", a declarat Hannah.
@hannah_ingram_ Like if you want me to make a video on February’s GRAND TOTAL 💸🧼 #passiveincome #sidehustle #invest #foryoupage ♬ original sound - The Hannah Ingram
Tânăra s-a angajat să acopere toate ratele lunare, precum şi restul taxelor
- "O sumă de la 2.000 de lei în sus mi se pare potrivită". Cele trei joburi tot mai căutate de studenţi
- Domeniile în care ofertele de joburi au crescut cu 25%. Salariile pot ajunge până la 1.500 euro pe lună
- De ce renunţă tinerii din generaţia Z la joburi. Factorul decisiv care îi îndeamnă să-şi schimbe locul de muncă
Ea a închiriat iniţial spălătoria de la fostul proprietar încercând să evite un credit la bancă, pentru ca în 2021, să o cumpere în mod oficial. Conform contractului pe care l-a încheiat, tânăra s-a angajat să acopere toate ratele lunare, precum şi impozitul pe venit, proprietate şi facturile pentru utilităţi. După satisfacerea acestor obligaţii, Hannah a putut încasa întreg profitul.
Potrivit lui Hannah Ingram, când vine vorba de un business de acest tip cele mai importante aspecte sunt locaţia şi cât de accesibilă e clienţilor, o bună evaluare a veniturilor şi necesitatea de a păstra clienţii fideli.