Ediţia specială iUmor, lider de audienţă
Ieri, la împlinirea a 26 de ani de existenţă pe piaţa media din România, Antena 1 a dat startul distracţiei încă de la primele ore ale dimineţii, cu trei zile de spectacol, trei zile cu ediţii speciale, în care telespectatorii pot descoperi mereu ceva nou.
De Redactia Observator la 30.11.2019, 13:25Ieri, la împlinirea a 26 de ani de existenţă pe piaţa media din România, Antena 1 a dat startul distracţiei încă de la primele ore ale dimineţii, cu trei zile de spectacol, trei zile cu ediţii speciale, în care telespectatorii pot descoperi mereu ceva nou.
Seara, ediţia de colecţie iUmor, în care invitaţi speciali fără milă i-au luat la „roast” pe cei juraţi, a făcut deliciul fanilor iUmor.
Ediţia specială de roast s-a impus ca lider de audienţă la nivelul întregii ţări, iar pe intervalul comun de difuzare cu programul oferit de Pro Tv, Vocea României, iUmor a fost lider de piaţă, atât pe pe publicul comercial din mediul urban, cât şi la nivel national.
Ziua de ieri a fost una cu o încărcătură emoţională deosebită la Antena 1 şi asta au simţit-o pe propria piele şi cei trei juraţi iUmor, Delia, Mihai Bendeac şi Cheloo, care au fost luaţi la „roast” fără nicio reţinere de persoane foarte dragi lor. Oase, Dan Bittman, Alina Eremia, Maia Morgenstern, Andrei Bendeac, fratele lui Mihai Bendeac, Oana Cosânzeana, sora Deliei, Marian Godină și Gina Pistol au făcut spectacol pe scena iUmor aseară la Antena 1, iar telespectatorii au urmărit în număr foarte mare ediţia eveniment de roast.
Astfel, cea de-a 12 ediţie a acestui sezon iUmor s-a impus ca lider de audienţă la nivelul întregii populații a țării, show-ul jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac fiind lider de piaţă, cu o audiență medie de 8.7 puncte de rating și 17.9 % cota de piață, în vreme ce programul oferit de principalul competitor, Pro TV, Vocea României, înregistra atunci 8.5 puncte de rating şi 17.5% cota de piaţă. În minutul de aur, 20:27, aproape 2 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1.
În intervalul comun de difuzare cu Vocea României, de la Pro TV, 20:30 – 22:13, iUmor a condus clasamentul audienţelor, atât la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cât şi la nivelul întregii ţări. Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 8.6 puncte de rating și 23.5% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de 8.1 puncte de rating şi 22.3 cotă de piaţă. Ierarhia s-a păstrat şi la nivelul întregii tări, când Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 8.6 puncte şi 17.7%cota de piaţă, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci 7.9 puncte de rating şi 16.2 cota de piaţă.
Pentru prima oară în cele șapte sezoane de iUmor, show-ul va avea și o semifinală, difuzată vinerea viitoare, pe 6 decembrie, în care vor participa cei care au primit cele mai multe voturi în aplicația iUmor, dar nu au reușit să se claseze pe primul loc în preferințele publicului. Câștigătorul semifinalei, care va avea loc pe 6 decembrie, se va alătura celor 11 finaliști în lupta pentru marele premiu în valoare de 20.000 euro din data de 13 decembrie.