Maşina condusă de Vin Diesel în "Furios şi Iute", expusă la Salonul Auto Bucureşti
De pe platourile de filmare de la Hollywood, direct în România. Una din maşinile conduse de actorul Vin Diesel în celebra serie "Furios şi Iute" a fost cumpărată la licitaţie de un colecţionar român misterios şi expusă la Salonul Auto Bucureşti 2019.
De Redactia Observator la 17.10.2019, 22:06- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Platforma care a prezis victoria lui Donald Trump scrie despre cine va câştiga alegerile în România. Clasamentul Polymarket
De pe platourile de filmare de la Hollywood, direct în România. Una din maşinile conduse de actorul Vin Diesel în celebra serie "Furios şi Iute" a fost cumpărată la licitaţie de un colecţionar român misterios şi expusă la Salonul Auto Bucureşti 2019. Iese rapid în evidenţă, printre modelele de serie, şi îi cucereşte rapid pe vizitatori. Au rămas în ea chiar şi microfoanele folosite la filmări.
Buick Grand National este maşina condusă de Vin Diesel în filmul Furios şi Iute 4 şi care acum se află în faţa noastră, după ce a fost cumpărată la licitaţie de un colecţionar român.
Să ştiţi că, în film, au fost folosite două modele. Unul a fost distrus de cascadori, celălalt a ajuns la Salonul Auto Bucureşti.
Şi atrage privirile tuturor vizitatorilor. Maşina are sub capotă un adevărat motor de curse, de 6.200 de centimetri cubi, modificat pentru scenele spectaculoase din film.
Nicu Apostol, Clubul Vehiculelor de Epocă România: Este originalul din film. Nu are nicio modificare faţă de cum a fost. Are inclusiv microfoanele de fond. Da, aici pe sus
Maşina nu este destinată condusului în spaţiul public, adică nu o să-l vedem pe şofer stând într-o coloană pe undeva. Maşina va fi destinată numai demonstraţiilor.
Numele proprietarului este deocamdată un mister. Pe lângă această maşină, omul de afaceri a mai cumpărat încă trei autoturisme folosite în acelaşi film. Licitaţia s-a ţinut anul trecut, în Statele Unite, iar bijuteriile pe roţi au ajuns recent în România.
Şi preţul de achiziţie este ţinut secret, însă modele similare au fost vândute cu peste 200 de mii de dolari bucata.
Unul dintre vizitatori spune că "îmi place stilul, adică nu este un stil nou, cum sunt toate maşinile. Un stil mai vechi, e ceva aparte, brut în ea". Un altul spune că "îmi place că este retro maşina şi că cineva a reuşit să facă o modificare la nivelul anilor în care trăim, cu mai mulţi cai, mai multă putere".
Tot un român deţine şi acest model de colecţie, Cord Warrior. Nu a apărut în filme celebre, dar a fost condus de celebrităţi în anii 30.
Nicu Apostol, Clubul Vehiculelor de Epocă România: Nu oricine îşi permitea să-şi cumpere o asemenea maşină, o maşină sport cu capacitate şi viteză mare. Are un echipament de bord deosebit de frumos şi este dotată cu o cutie de viteze automată
La Salonul Auto mai puteţi admira şi maşini de epocă din colecţia privată a lui Ion Ţiriac.