Schimbare de strategie la Victoria's Secret: "îngeraşii" vor fi înlocuiţi cu modele "forme" şi modele transgender
Victoria's Secret intră într-o nouă eră. Celebrul brand de lenjerie intimă va înlocui modelele cu trupul lucrat, cu care ne-am obişnuit până acum, cu personalităţi cu forme sau modele transgender.
Două dintre cele mai cunoscute nume care se vor alătura noii campanii a Victoria's Secret sunt Priyanka Chopra Jonas, actriţă indiancă şi soţia artistului Nick Jonas, şi Megan Rapinoe, unul dintre căpitanii naţionalei de fotbal feminin a Statelor Unite ale Americii.
Ele vor fi noua imagine a companiei, însă nu vor defila în lenjerie intimă, ci vor oferi sfaturi şi vor vorbi despre experienţe personale în cadrul unor interviuri. Este încercarea brandului de a-şi schimba imaginea şi de a se concentra mai mult pe diversitate în viitoarele campanii.
Schimbarea majoră are loc după ce în urmă cu aproape doi ani, firma a anunţat că prezentarile de modă marca Victoria's Secret nu vor mai avea loc. Şi la trei ani după ce Ed Razek a demisionat din funcţia de director al departamentului de marketing după ce a declarat că publicul nu este interesat să vada modele transgender în lenjerie intimă.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰