Piaţa parfumurilor din România, în creştere. Topul tendinţelor din acest sezon
De Redactia Observator la 16.02.2018, 09:17Lemnul de santal dă mirosul iernii. Aroma dulce oferă senzaţia de aer călduros, iar parfumierii au găsit formula. Tonurile lemnoase sunt în trend în acest sezon. Clienţii îşi măresc bugetul pentru "accesoriul" care poate face ziua mai frumoasă.
Istoria parfumului este la fel de veche ca cea a omenirii. Regii Franţei îl foloseau în exces pentru a ascunde lipsa igienei, iar doamnele din înalta societate a Angliei îl foloseau ca armă a seducţiei. Iar în România nu sunt deloc puţini cei care şi-au transformat pasiunea în afacere.
După ani de studiu în laborator, Iulia Victoria Neagoe a găsit formula chimică a pasiunii. O transformă în picături de uleiuri esenţiale naturale.
Creează şi parfumuri terapeutice, afrodisiace şi chiar şi parfumuri solide, care sunt în curs de brevetare.
Tonurile lemnoase sunt în vogă în acest an.
Georgian Gheorghe, manager parfumerie:
Anul acesta predomina acordurile lemnoase, patchouli, santal, cedru, foarte potrivite pentru perioada rece, aduc plus de valoare parfuului, stare de bine, aer calduros.
Esenţe puternice miros de la distanţă că preţul nu e deloc unul de neglijat.
Georgian Gheorghe, manager parfumerie:
Sunt preturi care pornesc de la 200-300 de lei si ajun la 1.200 de euro, in cristal bacara, in editie limitata, suflata cu aur, este elixir de parfum
Iulia Victoria Neagoe, parfumier:
Parfumurile naturale, cu o concentratie peste apa de toaleta, de parfum, elixir, e normal sa aiba niste preturi mai mari, pentru ca ingredientele in sine sunt scumpe.
Piaţa parfumurilor şi a cosmeticelor din România este încă tânără, spun jucătorii din piaţă şi este estimată la 5,5 miliarde de lei.
Un român cheltuie, anual, în jur de 40 de euro pe astfel de produse, în timp ce un locuitor din ţara parfumurilor, Franţa, alocă de 5 ori mai mulţi bani.