Povestea lui Andy Popescu, vloggerul auto care şi-a transformat pasiunea într-o ocupaţie cu normă întreagă: Trebuie să faci ceea ce simţi şi ceea ce îţi place
S-a apucat de vlogging în 2006, când încă nu era la modă să postezi clipuri pe Internet. Acum are peste 600 de mii de abonaţi care îi urmăresc fiecare filmare încărcată pe Youtube.
De Redactia Observator la 25.05.2021, 18:58- Cele mai importante știri ale zilei sunt la Observator 19, Antena 1
Cel puţin în cazul lui, chiar a funcţionat asta. Este unul dintre norocoşii care câştigă bine de pe urma unei pasiuni.
Andy Popescu: Modelele sunt foarte importante şi orice carte de business te învaţă că trebuie să îţi găseşti un mentor, pentru că mentorul are experienţă. (...) Eu m-am ocupat de vlogging de trei ani, dar am materiale video şi din 2006. Pentru că atunci nu existau reţelele sociale şi am uploadat mateialele pe Youtube ca să le trimit la toţi prietenii, le trimiteam direct link-ul. La un moment dat, am plimbat un prieten şi acel clip a ajuns viral şi aşa am ajuns cunoscut, să am acei 3.000 de abonaţi. Aceşti 3.000 de abonaţi m-au ajutat acum 3 ani, când am început să fac vlogging. Am început să fac vlogging pentru că am ajuns la concluzia că deşi afacerile îţi aduc o recompensă financiară şi te ajută, e mult mai bine să faci ceea ce simţi şi simţeam să fac review-uri auto şi asta am şi făcut. Doar că nu făceam cum face toată lumea, adică să vorbeşti de o maşină, ci aduceam proprietarii acelei maşini, care dădeau o părere sinceră. Oamenii au apreciat foarte mult chestia asta şi din aceasta cauza am ajuns să fiu aşa de cunoscut.
Interviul integral poate fi urmărit în materialul video de mai sus.