Constanța: Furnizorul și distribuitorul de căldură se ceartă, oamenii se spală la lighean
Deşi vremea rece din septembrie a făcut ca în unele regiuni să fie deja pornită căldura, în Constanţa chiar şi apa caldă este un lux. De patru zile, localnicii racordaţi la reţeaua publică sunt nevoiţi să încălzească apa de la robinet şi să se spele la lighean. Situaţia vine după ce relaţiile între furnizorul şi distribuitorul de căldură din oraş au îngheţat, evident, din cauza banilor.
De Redactia Observator la 28.09.2018, 11:31Deşi vremea rece din septembrie a făcut ca în unele regiuni să fie deja pornită căldura, în Constanţa chiar şi apa caldă este un lux. De patru zile, localnicii racordaţi la reţeaua publică sunt nevoiţi să încălzească apa de la robinet şi să se spele la lighean. Situaţia vine după ce relaţiile între furnizorul şi distribuitorul de căldură din oraş au îngheţat, evident, din cauza banilor.
La începutul săptămânii, societatea care furnizează agentul termic anunţa că se va intra în revizie pe o perioadă de trei zile. Numai că şi după această perioadă, constănţenii au primit tot apă rece.
Printr-un comunicat, Electrocentrale Constanţa explică decizia prin faptul că regia autonomă de distribuţie a agentului termic ar avea datorii către furnizor. De cealaltă parte, reprezentanţii RADET se apără şi spun că au plătit chiar mai mult.
De aceeaşi părere este şi edilul Constanţei, care spune că situaţia este îngrijorătoare şi că va ajunge cu sesizările chiar şi la premierul Viorica Dăncilă.
Primarul dă totuşi asigurări că relaţia dintre furnizorul şi distribuitorul de căldură se va dezgheţa.
Oricare ar fi soluţia intermediară, procesul ar putea dura câteva zile, timp în care constănțenii rămân în continuare fără apă caldă la robinete.