Maşina bună demarează pe Internet
Pentru români, maşina a devenit indispensabilă. Odată cu scăderea preţurilor din ultimii ani, piaţa auto din România s-a dezvoltat din ce în ce mai mult.
De Redactia Observator la 16.01.2016, 10:14Pentru români, maşina a devenit indispensabilă. Odată cu scăderea preţurilor din ultimii ani, piaţa auto din România s-a dezvoltat din ce în ce mai mult.
Piaţa auto din România se ridică la câteva sute de milioane de euro anual. Zeci de mii de români caută în orice moment să vândă sau să cumpere o maşină.
Când vine vorba de maşini rulate, tranzacţiile s-au mutat în ultimii ani din târg în online. Majoritatea site-urilor de anunţuri auto cer acum bani pentru găzduirea de oferte. Taxa pleacă de la câteva zeci de lei şi poate ajunge la câteva sute de lei, în funcţie de tipul anunţului. Cei care vor să vândă un autoturism se îndreaptă către platformele gratuite.
Românii au cumpărat aproape 5 sute de mii de maşini în 2015. La capitolul maşini noi, Dacia este de departe lider de piaţă, urmat de volkswagen şi Skoda. Când vine vorba de maşini rulate, românii s-au îndreptat către mărcile germane, considerate mai fiabile şi cu un raport calitate-preţ mai avantajos.