Posesorii de smartphone, cei mai aprigi combatanţi ai reclamelor online. 62% dintre utilizatori au instalat aplicaţii de blocare a reclamelor
Numărul dispozitivelor care folosesc instrumente de blocat reclame a ajuns la 615 milioane, acestea variind de la desktop-uri la telefoane mobile. Din cele peste 600 de milioane de dispozitive care apelează la adblock, la nivelul lunii decembrie 2016 smartphone-urile reprezintă 62%.
De Redactia Observator la 07.02.2017, 10:51Numărul dispozitivelor care folosesc instrumente de blocat reclame a ajuns la 615 milioane, acestea variind de la desktop-uri la telefoane mobile. Din cele peste 600 de milioane de dispozitive care apelează la adblock, la nivelul lunii decembrie 2016 smartphone-urile reprezintă 62%.
Conform celor de la PageFair, o companie al cărei scop declarat este crearea unui ecosistem corect atât pentru creatorii de conţinut, cât şi pentru utilizatori, în 2016, 11% din totalul utilizatorilor au optat pentru blocarea reclamelor.
Cei de la PageFair estimează într-un document publicat recent că numărul dispozitivelor care folosesc instrumente de blocat reclame a ajuns la 615 milioane, acestea variind de la desktop-uri la telefoane mobile.
Creşterea de la an la an a folosirii aplicaţiilor sau extensiilor de blocat reclame a crescut cu 30%, un procent care ar trebui să îngrijoreze creatorii de conţinutul şi toate părţile care compun acest model de business, în forma existentă la acest moment.
Din cele peste 600 de milioane de dispozitive care apelează la adblock, la nivelul lunii decembrie 2016 smartphone-urile reprezintă 62%. Blocarea reclamelor pe zona de mobile a explodat în 2015, când Apple a permis acest lucru pe iOS.
Folosirea instrumentelor de blocare a reclamelor creşte şi pe desktop, într-un ritm mai lent, asta deşi piaţa desktop-urilor se află într-o continuă scădere.
România, conform datelor publicate de PageFair, are un procent de utilizare a acestor aplicaţii situat undeva între 15% şi 24%.
Sursă: news.ro