Prezentare de modă diferită, în Bucureşti. Care sunt ținutele sezonului rece
Două branduri 100% româneşti şi-au unit forţele, adică piesele vestimentare, şi au prezentat pasionaţilor un show bazat exclusiv pe produse din magazin. De ce este asta ceva special?
De Redactia Observator la 02.10.2019, 14:34Două branduri 100% româneşti şi-au unit forţele, adică piesele vestimentare, şi au prezentat pasionaţilor un show bazat exclusiv pe produse din magazin. De ce este asta ceva special? Pentru că, în general, hainele sunt făcute special pentru prezentările de modă, iar din ele ajung doar jumătate în magazin.
Ţinutele alcătuite din piese de aceeaşi culoare sunt propunerile designerilor pentru sezonul de toamnă-iarnă.
Iulia Radu, designer vestimentar: Cred ca e singurul an în care am reușit sa fac o colecție completă din cinci sau șase tesaturi diferite din aceeași nuanta în așa fel încât sa nu e avantajeaza o fusta sa poți sa pui un pantalon sau trei patru variante de jachete pe deasupra. Avem caşmir, vascoza cu tesaturi care țin cald, care ne ajuta sa nu ne fie frig.
Combinaţiile hainelor au fost făcute cu ajutorul unui stilist. Şi nu a fost deloc uşor. Pentru că întreaga defilare a fost făcută doar cu piese vestimentare alese din magazin.
Alin Gălăţescu, stilist şi critic de modă: De ce? Pentru că, în principiu, o colecţie când ţi-o gândeşti pentru un eveniment, intră în magazin între 40 şi 60%. Şi a fost interesant că s-a întâmplat asta cu un brand surprinzător. Arată că a crescut în zona care trebuie, de modernitate, de stylish, de extindere a targetului. Şi să faci o astfel o astfel de demonstraţie 100% din magazin este rarisimă şi foarte, foarte dificilă.
Cât despre pantofii purtaţi de femeia modernă. aceştia trebuie să fie în primul rând comozi! Apoi, să fie în tendinţe: se poartă ciocatele, tocurile groase şi nu în ultimul rând.strălucirea!
Cristina Bâtlan, designer de încălţăminte: Înainte calitate, sustenabilitate. Pentru că asta ne afectează viaţa în mod direct şi apoi designul. Ne-am gândit la pieile cu strălucire, să le facem pe doamne să strălucească, să aibă curaj şi să iasă din mulţime,o să vedeţi multe culori în colecţie, albastru, fuchsia, roşu, bordeaux.
Interesul românilor este din ce în ce mai mare pentru brandurile româneşti. Potrivit color mai recente sondaje, 91% dintre români îşi doresc să cumpere produse vestimentare realizate în România dar.62% nu ştiu în ce magazine să le găsească.
Asta şi pentru că prea puţini designeri români reuşesc să vândă şi în showroom, nu doar pe internet. Anul trecut, piața românească de modă online a depășit 2,88 miliarde de lei.