Românii cumpără online jucării erotice
Deşi dragostea trece prin stomac, românii sunt nevoiţi să aleagă între mâncare şi sex. Şi cei mai mulţi preferă mâncarea. Nu e de mirare că sex-shopurile au intrat în faliment.
De Redactia Observator la 27.07.2014, 21:09- EDIŢIE SPECIALĂ Observator. Primele EXIT POLL-uri ale Alegerilor Prezidenţiale, ora 21:00, LIVE la Antena 1
- COMPARAŢIE. Prezenţa la vot pe ore în primul tur al alegerilor prezidenţiale din 2014, 2019 şi 2024
Deşi dragostea trece prin stomac, românii sunt nevoiţi să aleagă între mâncare şi sex. Şi cei mai mulţi preferă mâncarea. Nu e de mirare că sex-shopurile au intrat în faliment.
Domnul lucrează de ani buni în comerţul cu produse erotice. La cum merg vânzările şi la numărul de clienţi care îi trec pragul, nu s-a gândit niciodată să îşi deschidă propriul sex-shop.
Românii nu s-au înghesuit niciodată la uşile magazinelor cu reclame roz bombon, deschise dis-de dimineaţă. Vibratoarele, stimulentele sexuale sau lenjeria sexi nu s-au cerut la tejgheaua sex-shopurilor, ci, mai degrabă, s-au comandat pe internet.
În comerţul cu produse de la sex-shop, internetul alungă inhibiţia şi ruşinea. Un monitor reprezintă un paravan, iar în spatele lui nimeni nu te poate atinge. Printre cele mai urmărite site-uri de către români, cele cu produse pentru adulţi ocupă un loc onorabil.
Peste 16 milioane de afişări sunt accesate de români în fiecare zi pe site-urile pentru adulţi. Şi pentru că sexul vinde întotdeauna, au apărut şi reclamele. La produse care nu au întotdeauna legătură cu erotismul. Pe internet, sexul a devenit o afacere de succes. În viaţa reală, însă, proprietarii de sex-shopuri se simt ca într-un joc de noroc.