Wizz Air îşi modifică politica de bagaje pentru călătorii care vor să aibă un bagaj în cabină
Wizz Air îşi modifică politica de bagaje pentru călătorii care vor să aibă un bagaj în cabină. Compania aeriană a anunţat că modificările vor intra în vigoare de la 1 noiembrie.
De Redactia Observator la 10.10.2018, 15:14Wizz Air îşi modifică politica de bagaje pentru călătorii care vor să aibă un bagaj în cabină. Compania aeriană a anunţat că modificările vor intra în vigoare de la 1 noiembrie.
Noua politică de bagaje, transparentă, are ca scop facilitarea îmbarcării pasagerilor și care le garantează tuturor accesul la bord cu un bagaj gratuit de mână. De la 1 noiembrie, fiecare pasager își poate aduce la bord un bagaj de mână gratuit (40x30x20 cm), în timp ce pasagerii care au achiziționat WIZZ Priority pot lua în cabină și o geantă tip troller (55x40x23 cm).
Compania îi încurajează pe pasageri să împacheteze bagajele eficient și să achiziționeze WIZZ Priority, un serviciu care include un bagaj de mână gratuit (40x30x20 cm) și un troller (55x40x23 cm) care poate fi transportat la bord, check-in prioritar și îmbarcare prioritară începând de la doar 5 euro.
Pe baza feedback-ului primit de la pasageri, dar și a schimbării obiceiurilor de călătorie, Wizz Air a introdus un nou tip de bagaj de cală de 10 kilograme, cu prețuri ce încep de la doar 7 euro, pentru a facilita confortul călătorilor.
- Wizz Air, explicaţii după aterizarea de urgenţă de la Sibiu. Zborul spre Dortmund a fost anulat, avionul e sub...
- Wizz Air introduce o rută către Tel Aviv, de pe Aeroportul din Sibiu, la preţuri neaşteptat de mici
- Cei 25 de elevi români, rămași blocați pe aeroportul din Londra din cauza anulării unei curse Ryanair, vor...
Noua politică de bagaje clară și echitabilă este foarte flexibilă, deoarece le permite clienților să aleagă între mai mult de 50 de variante de bagaje de mână gratuite sau de cală, în funcție de preferințele lor individuale.
Johan Eidhagen, Chief Marketing Officer Wizz Air, a declarat: "Pasagerii doresc produse simple și acest aspect este centrul modelului Ultra Low Cost pe care Wizz Air îl aplică. Vrem să le oferim clienților noștri cele mai mici prețuri posibile, precum și o viziune transparentă asupra prețului biletelor. Prin separarea produselor și a serviciilor, Wizz Air democratizează modul în care se călătorește și permite crearea unei oferte bazate pe nevoile fiecăruia.”
Compania îi încurajează pe pasageri să împacheteze bagajele eficient și să achiziționeze WIZZ Priority, un serviciu care include un bagaj de mână gratuit (40x30x20 cm) și un troller (55x40x23 cm) care poate fi transportat la bord, check-in prioritar și îmbarcare prioritară la doar 5 euro.
Rezervările fără WIZZ Priority efectuate înainte de 10 octombrie pentru perioada de călătorie după 1 noiembrie 2018 vor avea inclus automat un bagaj de cală gratuit de 10 kg, în timp ce rezervările cu bagaje la cală vor avea automat WIZZ Priority.