Pasagerii unei curse WizzAir de la București la Oslo s-au trezit fără bagaje la destinaţie. Ce spun reprezentanţii companiei
Surpriză neplăcută avută de pasagerii unei curse Wizz Air cu destinaţia Bucureşti-Oslo. La destinaţie, oamenii s-au trezit fără niciun bagaj de cală. S-a întâmplat pe 16 martie, iar compania a oferit şi o explicaţie oficială.

Când au ajuns în Oslo şi după ce au aşteptat mai bine de o oră şi jumătate, oamenii au aflat că bagajele vor sosi a doua zi, după care, ulterior, au fost anunţaţi că acestea vor veni abia pe 21 martie, odată cu următorul zbor Wizz Air către Oslo.
Într-un răspuns oficial pentru DCNews, compania aeriană susține că problema a fost cauzată de „constrângeri operaționale” și de necesitatea de a transporta combustibil suplimentar pentru a face față unor „vânturi frontale mai puternice decât se preconiza”. În consecință, Wizz Air afirmă că a luat „decizia” de a transporta toți pasagerii, lăsând în urmă bagajele lor, care urmau să fie livrate ulterior.
Răspunsul WizzAir mai spune că au existat o „notificare proactivă”, în timp ce realitatea este că pasagerii au fost lăsați fără bagaje timp de patru zile, fără un plan clar de soluționare imediată.
Ce spune compnaia
- Wizz Air interzice plăţile cash la bordul aeronavelor, de la 1 aprilie. Cum îşi motivează compania decizia
- Wizz Air oferă o reducere de 25% pentru fiecare două bilete cumpărate miercuri. Care sunt condiţiile
- Wizz Air lansează zboruri pe trei rute noi. Preţurile biletelor de avion încep de la 30 de euro
- Wizz Air lansează şase rute noi din Sibiu. Preţurile biletelor de avion pleacă de la 15 euro
- Posibilă amânare a programului Visa Waiver pentru România. Ce spun MAE şi ambasadorul României în SUA
„Wizz Air confirmă că, din cauza unor constrângeri operaționale pe zborul de la Otopeni (OTP) la Oslo (TRF) din 16 martie, bagajele unor pasageri au fost descărcate pentru a transporta combustibilul suplimentar necesar pentru a contracara vânturile frontale mai puternice decât se preconiza.
Limitările operaționale cauzate de condițiile meteorologice excepționale au redus greutatea care putea fi transportată, iar compania aeriană a ales să transporte toți pasagerii, făcând demersuri, în același timp, ca bagajele vizate să sosească pe 20 martie.
Wizz Air a notificat în mod proactiv toți pasagerii afectați și depune eforturi pentru a asigura o livrare fără probleme a bunurilor acestora. Compania aeriană își cere scuze pentru orice inconvenient cauzat și apreciază răbdarea și înțelegerea celor implicați”.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰