Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Pasagerii unei curse WizzAir de la București la Oslo s-au trezit fără bagaje la destinaţie. Ce spun reprezentanţii companiei

Surpriză neplăcută avută de pasagerii unei curse Wizz Air cu destinaţia Bucureşti-Oslo. La destinaţie, oamenii s-au trezit fără niciun bagaj de cală. S-a întâmplat pe 16 martie, iar compania a oferit şi o explicaţie oficială.

de Redactia Observator

la 20.03.2025 , 12:49

WizzAir Pasagerii unei curse WizzAir de la București la Oslo s-au trezit fără bagaje la destinaţie. Ce spun reprezentanţii companiei - Profimedia

Când au ajuns în Oslo şi după ce au aşteptat mai bine de o oră şi jumătate, oamenii au aflat că bagajele vor sosi a doua zi, după care, ulterior, au fost anunţaţi că acestea vor veni abia pe 21 martie, odată cu următorul zbor Wizz Air către Oslo.

Într-un răspuns oficial pentru DCNews, compania aeriană susține că problema a fost cauzată de „constrângeri operaționale” și de necesitatea de a transporta combustibil suplimentar pentru a face față unor „vânturi frontale mai puternice decât se preconiza”. În consecință, Wizz Air afirmă că a luat „decizia” de a transporta toți pasagerii, lăsând în urmă bagajele lor, care urmau să fie livrate ulterior.

Răspunsul WizzAir mai spune că au existat o „notificare proactivă”, în timp ce realitatea este că pasagerii au fost lăsați fără bagaje timp de patru zile, fără un plan clar de soluționare imediată.

Articolul continuă după reclamă

Ce spune compnaia

Pe acelaşi subiect

„Wizz Air confirmă că, din cauza unor constrângeri operaționale pe zborul de la Otopeni (OTP) la Oslo (TRF) din 16 martie, bagajele unor pasageri au fost descărcate pentru a transporta combustibilul suplimentar necesar pentru a contracara vânturile frontale mai puternice decât se preconiza.

Limitările operaționale cauzate de condițiile meteorologice excepționale au redus greutatea care putea fi transportată, iar compania aeriană a ales să transporte toți pasagerii, făcând demersuri, în același timp, ca bagajele vizate să sosească pe 20 martie.

Wizz Air a notificat în mod proactiv toți pasagerii afectați și depune eforturi pentru a asigura o livrare fără probleme a bunurilor acestora. Compania aeriană își cere scuze pentru orice inconvenient cauzat și apreciază răbdarea și înțelegerea celor implicați”.

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Înapoi la Homepage
Comentarii


Întrebarea zilei
Ați simțit vreodată că trebuie să oferiți bani medicilor pentru a fi luat în seamă în spital?
Observator » Evenimente » Pasagerii unei curse WizzAir de la București la Oslo s-au trezit fără bagaje la destinaţie. Ce spun reprezentanţii companiei