Emma Răducanu a dat lovitura după ce a câştigat US Open: contract de 2,5 milioane de dolari cu un brand de lux | GALERIE FOTO
Emma Răducanu a uimit pe toată lumea după ce a reuşit să câştige US Open, venită fiind din calificări. E de altfel prima sportivă care izbuteşte o astfel de performanţă.
De Redactia Observator la 24.09.2021, 11:43- Premiera noului sezon Chefi la cuțite din 17 Noiembrie, Duminică 20:00, Luni, Marți și Miercuri 20:30 pe Antena 1 și AntenaPLAY
- Încă trei români, confirmați morți în urma inundațiilor din Spania ridicând numărul total la 7. Alţi trei conaţionali sunt daţi dispăruţi
Sportiva, care are şi origini româneşti, este acum în plină ascensiune. O serie de brand-uri importante s-au luptat pentru ca Emma să devină imaginea lor, iar în cele din urmă americanii de la Tiffany au avut câştig de cauză. Emma va fi imaginea brandului de lux iar pentru asta va primi, spun specialiaştii citaţi de Vogue, 2,5 milioane de dolari. Anunţul a fost făcut chiar de tânără în vârstă de 18 ani pe contul său de Instagram.
Emma Răducanu, un "brand" în sine
Emma Răducanu a mai semnat două contracte în ultima perioadă. Unul cu producătorul de echipamente sportive Nike şi altul cu Wilson, producător de rachete de tenis. Acestea nu se ridică însă la nivelul contractului cu Tiffany, cele două înţelegeri valorând câte 100.000 de dolari anual. Emma Răducanu a început să devină un "brand" în sine după câştigarea US Open. Contul de Instagram al sportivei a ajuns acum să numere două milioane de urmăritori. Răducanu a depăşit-o astfel pe Simona Halep care are doar 1,6 milioane de urmăritori.