Formula 1 a atras o sponsorizare în criptomonede în valoare de peste 100 de milioane de dolari, de la Crypto.com
Formula 1 a atras o sponsorizare în criptomonede în valoare de peste 100 de milioane de dolari, prin intermediul unui acord cu Crypto.com, o platformă care permite utilizatorilor să cumpere şi să vândă astfel de monede, transmite CNBC, citat de news.ro.
De Redactia Observator la 30.06.2021, 08:26- Tânăr răpit cu duba din parcarea unui bloc din Bucureşti. DETALII la Observator 17:00, la Antena 1
- Craterul din Slănic are 15 m adâncime, cât un bloc de cinci etaje. Groapa ar fi trebuit să fie astupată azi-noapte, dar nici urmă de muncitori
Termenii acordului nu au fost dezvăluiţi, dar persoane apropiate situaşiei au declarat că acordul pe termen de cinci ani este de peste 200 de milioane de dolari. În cadrul acordului, Crypto.com va obţine prezenţa brandului său la evenimentele F1, inclusiv la formatul de calificări Sprint, care va fi utilziat la unele curse pentru a stabili poziţiile de start ale maşinilor.
Crypto.com va primi şi sloturi de pistă la cursele de F1, pentru restul sezonului. Compania va introduce, de asemenea, un nou premiu la Marele Premiu al Belgiei de F1, din luna în august, şi va deveni partenerul său NFT. Acordul cu Crypto.com va intra în vigoare pe 17 iulie, cu o zi înainte de Marele Premiu al Marii Britanii din 2021, la Circuitul Silverstone din Anglia.
Directorul parteneriatelor comerciale ale F1, Ben Pincus, a declarat într-un comunicat că organizaţia de curse va folosi expertiza Crypto.com ”în timp ce explorăm lumea criptomonedelor, o zonă care ne interesează foarte mult”.
Crypto.com afirmă că are peste 10 milioane de utilizatori pe platforma sa şi că are o aplicaţie disponibilă pentru dispozitivele Apple şi Android. Compania realizează venituri din taxele de tranzacţionare şi are şi alte parteneriate sportive, inclusiv cu echipa de F1 Aston Martin şi franciza Ligii Naţionale de Hochei, Montreal Canadiens.
F1 este deţinută de Liberty Media Corporation, care a achiziţionat-o în 2016, pentru 4,4 miliarde de dolari. F1 a folosit agenţia sportivă Creative Artists Agency pentru a negocia acordul. ”Aşteptăm cu nerăbdare mulţi ani de inovaţie împreună. Suntem, de asemenea, încântaţi să colaborăm cu F1 în dezvoltarea NFT-urilor exclusive, conectând fanii la sport în moduri noi şi inovatoare ”, a spus cofondatorul şi CEO-ul Crypto.com, Kris Marszalek, despre acordul cu F1.