Cele mai bizare dorinţe ale clienţilor putred de bogaţi, dezvăluite de o agenţie de turism
Clientul nostru - stăpânul nostru, este o sintagmă pe care o agenţie de turism a luat-o în serios. Şi pentru că nu există dorinţe imposibil de realizat - ci doar bani insuficienţi, eventual - o agenţie de turism a făcut publice mofturile clienţilor cu pretenţii mari şi dare de mână.
De Redactia Observator la 10.03.2024, 17:13- EDIŢIE SPECIALĂ Observator. Primele EXIT POLL-uri ale Alegerilor Prezidenţiale, ora 21:00, LIVE la Antena 1
- Un român de 100 de ani a votat la o secţie din Munchen
În primul rând, unul dintre clienţi a dorit ca în fiecare locaţie să fie întâmpinat de un câine de talie medie care să dea din coadă! În orice cameră de hotel pe care o închiria. Nu neapărat acelaşi câine, dar ţinea la treaba cu... coada!
Un alt client şi-a dorit o masă de un metru! nici mai mult, nici mai puţin, pentru brânzeturi, iar bombonele M&M's să fie sortate, alese pe culori! Altcineva, obsedat de curăţenie şi igienă, a cerut ca-n fiecare destinaţie să găsească lenjerie de corp, şosete şi cămăşi. Toate noi-nouţe.
Şi, din păcate, lucrurile nu se opresc aici! Inclusiv cereri care depăşesc cadrul legal au ajuns pe masa acestei agenţii care a fost totuşi nevoită să refuze, indiferent de onorariu! Până la urmă ştiţi ce se spune, cei bogaţi nu pot fi niciodată nebuni, doar excentrici.