Câştiguri record pentru brandurile de lux în 2022. Eticheta Louis Vuitton, mai căutată ca niciodată: Vânzări de 79 miliarde de uro
Cererea de bijuterii, haine, genţi sau băuturi de mii de euro este la cote record. Cel mai mare producător de bunuri de lux din lume, compania Moet Hennessy Louis Vuitton, a înregistrat anul trecut vânzări de peste 79 de miliarde de euro. Pieţele din Statele Unite, Europa şi Japonia au avut cel mai mare apetit pentru brandurile retailerului high-end.
De Alexandra Paraschiv la 28.01.2023, 11:46Clienţii nu doar că au rămas fideli brandurilor de lux, dar au cumpărat masiv mai ales în primele 9 luni ale anului trecut. Vânzările au crescut în 2022 cu 23%, până la 79 de miliarde de euro, în timp ce profitul net a urcat cu 17%, până la 14 miliarde de euro. Eticheta Louis Vuitton a fost mai căutată ca niciodată. Veniturile brandului au depășit pentru prima dată 21,7 miliarde de dolari.
Tânăra generaţie a avut un impact puternic asupra vânzărilor în continuă creştere.
Joëlle de Montgolfier, director companie de lux: Astăzi, (n.r. tinerii) au reţelele sociale, unde au acces total la mărci, există mai multă comunicare în jurul acestor mărci premium şi tinerii sunt extrem de familiarizaţi cu stilurile, cu moda.
Câştigurile companiei LVMH ar urma să se menţină ridicate şi în 2023
- Louis Vuitton, omagiu inedit pentru pentru o artistă japoneză de 93 de ani în vitrina magazinului din New York
- Cea mai valoroasă companie europeană. Gigantul industriei de lux LVMH a ajuns la o valoare de piață de 400 de...
- Și Louis Vuitton stinge lumina. Magazinele de lux, în beznă între 10 seara și 7 dimineața
În Asia, primele nouă luni de vânzări au fost umbrite de politicile zero-COVID. La final de an, însă, restricţiile au fost ridicate şi, odată cu ele, chinezii au intrat, din nou, în febra cumpărăturilor de lux.
Câştigurile companiei LVMH ar urma să se menţină ridicate şi în 2023, estimează analiştii, în ciuda unei posibile recesiuni. Brandurile din grup precum Bulgari, Fendi, TAG Heur, Marc Jacobs, Hennessy sau Moet continuă să fie la mare căutare.
Acţionarul majoritar, Bernard Arnault, a devenit cel mai bogat om de pe pământ, cu o avere estimată la peste 196 de miliarde de euro în conturi. Francezul a avut grijă ca la conducerea mărcilor pe care le are în grijă să fie instalaţi toţi cei cinci copii ai săi. De curând, Delphine Arnault, fiica magnatului, a ajuns în fruntea casei de modă Dior.