Constanţa şi Mamaia au un nou clip de promovare, criticat însă de specialiștii în turism
Fără o strategie naţională de promovare a turismului, fiecare regiune încearcă să atragă turişti aşa cum se pricepe. Iar dacă se poate şi gratuit cu atât mai bine.
De Redactia Observator la 12.11.2018, 21:53- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Alegeri prezidențiale 2024 LIVE TEXT. A început votul în diaspora. Primii români au votat în Noua Zeelandă
Fără o strategie naţională de promovare a turismului, fiecare regiune încearcă să atragă turişti aşa cum se pricepe. Iar dacă se poate şi gratuit cu atât mai bine. Noul clip de promovare a litoralului românesc a fost realizat de câţiva prieteni de-ai primarului şi a costat zero lei. Minim va fi şi impactul printre străini, sunt de părere specialiştii.
Doi îndrăgostiţi în mare, un tânăr care face yoga pe plajă şi o greblă care ară nisipul. Aşa începe noul clip de promovare al oraşului Constanţa. Unul din care nu lipsesc pisicile negre, mămicile la plimbare şi nici imaginea dezolantă a Cazinoului.
Filmul a fost realizat de mai mulţi prieteni ai primarului Constanţei şi, potrivit acestuia, nu a costat nimic. Specialiştii în turism au remarcat însă mai multe probleme.
Ciprian Enea, consultant în turism: Nu simt un mesaj din punct de vedere al marketingului, atunci cand faci asa ceva, important este sa ai un public tinta, orice campanie de promovare trebuie sa fie despre ceva pe placul cuiva. Este foarte dificil sa faci un video general si sa vinzi de toate pt toti.
Pe litoral, hotelierii vor şi acţiuni concrete de promovare, nu doar clipuri pe internet.
Iolanda Nanu, manager hotel: Partea de entertainment lipseste cu desafarsire, clientii care vin au nevoie de spectacole, locuri de joaca
Cristi Bărhălescu, manager agenţie de turism: Primaria are nevoie de un master plan, sa aiba obiective pe 10 ani si sa faca investitii in acest gen
Filmul de prezentare va fi lansat oficial la târgul de turism care debutează joi, în Capitală.
Decebal Făgădău, primarul Constanţei: Ne dorim sa iesim cu o promovare externa a destinatiei Constanta-Mamaia si au fost multe dezbateri, orasul care face mereu valuri, Neverending story.
În fiecare an, autorităţile locale lansează un clip nou de promovare al staţiunii Mamaia. Lipsa unei strategii naţionale în turism face însă ca eforturile să fie în zadar. În primele 6 luni ale acestui an, litoralul a atras cu 8 la sută mai puţini străini ca în 2017.