Pauza de prânz a angajaţilor din corporaţii a devenit afacere pentru proprietarii de restaurante
Restaurantele cu meniuri pentru prânz au succes în rândul angajaţilor români! Oferă preparate calde, la preţ avantajos. Iar românii s-au obişnuit deja să-şi ia o pauză de la serviciu şi să meargă la cel mai apropiat local. În plus, masa la restaurant este un prilej bun pentru socializare.
De Redactia Observator la 10.09.2018, 21:14Restaurantele cu meniuri pentru prânz au succes în rândul angajaţilor români! Oferă preparate calde, la preţ avantajos. Iar românii s-au obişnuit deja să-şi ia o pauză de la serviciu şi să meargă la cel mai apropiat local. În plus, masa la restaurant este un prilej bun pentru socializare.
Este ora opt dimineaţa, iar bucătarii mai au doar patru ore până vine valul de clienţi. Sunt angajaţii de la firmele din apropierea localului. Au o oră liberă şi şi-au făcut deja un obicei să ia masa în oraş. Meniul de prânz este o afacere bună. Şi pentru clienţi, şi pentru patronii de restaurante.
În fiecare zi se vând peste 150 de meniuri. Şi alte restaurante au mizat pe pauza de masă a angajaţilor şi au câştiguri bune. Oamenii nu mai vor să comande la birou şi să mănânce în fugă, în plus, e loc de socializare la masă.
Statisticile au arătat că aproape 60% dintre români au mai multă grijă de alimentaţia lor decât acum câţiva ani şi sunt dispuși să plătească cu până la 10% mai mult pentru un produs mai sănătos.