Creaţii Versace, Armani, Dolce Gabanna, prezentate pe podium la Milano (Video)
Milano, capitala modei a găzduit prezentări ale câtorva dintre cele mai mari case de modă ale lumii. Creaţii Versace, Armani, Dolce Gabanna, dar şi ţinute semnate de Angela Missoni sau John Richmond au putut fi admirate pe podium, la Milano.
De Redactia Observator la 17.06.2019, 11:08Milano, capitala modei a găzduit prezentări ale câtorva dintre cele mai mari case de modă ale lumii. Creaţii Versace, Armani, Dolce Gabanna, dar şi ţinute semnate de Angela Missoni sau John Richmond au putut fi admirate pe podium, la Milano. Toate, destinate bărbaţilor. Cu ce piese vestimentare s-au întrecut pe podium mai marii modei, vedem chiar acum.
Ultima colecţie destinată bărbaţilor, semnată de casa de modă Versace aduce în prim plan note femnine purtate cu atitudine de reprezentanţii sexului tare.
Brandul de lux propune ţinute menite să transmită sex-appeal, apelând la printuri şi fluorescenţe puternice.
Pe lângă colecţia prezentată sâmbătă la Milano, cei veniţi la prezentarea de modă le-au putut admira şi pe frumoasele surori Bella şi Gigi Hadid.
Designerii care semnează piesele mult râvnite au optat şi ei pentru printuri în ţinutele bărbăteşti, îmbinate armonios în culori cum ar fi movul, maro, khaki sau chiar roz.
Influenţa stilului pin-up girl s-a regăsit în multe piese Dolce Gabanna prezentate la Milano.
Casa de modă Emprio Armani, în schimb, a urcat pe podium cu ţinute croite într-o notă ceva mai serioasă.
Nu au lipsit nici de aici culorile şi modelele îndrăzneţe, însă brandul şi-a menţinut stilul care l-a consacrat. Iar cei care poartă creaţiile Armani sunt fascinaţi de asta.
Cu marile case de modă a împărţit podiumul şi creatoarea Angela Missoni. Ultima sa colecţie este inspirată din stilul cântăreţului francez Serge Gainsbourg, despre care artista spune că a fost idolul său în adolescenţă.
Creaţiile prezentate weekedul acesta la Minalo am putea spune că au un aer vintage, stil care merge mână în mână cu eleganţa, iar asta nu se demodează niciodată.
După note feminine, printuri şi ţinute vintage, era nevoie şi de un strop de rock and roll. Din acest stil s-a inspirat John Richmond în ultima sa colecţie.
John Richmond, designer: Mereu am considerat că sunt ca un burete. Absorb tot felul de detalii o perioadă, de pe străzi, din galerii, din lucruri pe care le văd în videoclipuri, pe Instagram, oriunde. Le pun cap la cap şi văd apoi ce iese.
Prezentarea de la Milano marchează, de altfel, un nou început al brandului care urmează să deschidă magazine în mai multe colţuri ale lumii.