Gucci vinde o umbrelă cu 1700 de dolari. Accesoriul nici măcar nu te apără de ploaie
O postare de pe o pagină de vânzări din China a stârnit un val de reactii şi ironii după ce o umbrelă a brandului de lux Gucci, realizată în colaborre cu compania Adidas, a fost scoasă la vânzare cu 1.700 de dolari. Nimic neobişnuit am putea spune, pretul ar fi unul aşteptat având în vedere brandul care a realizat-o, doar că umbrela nu este impermeabilă, aşa că cine o va cumpăra nu se va putea adăposti sub ea atunci când plouă.
De Redactia Observator la 19.05.2022, 09:39Initial, postarea descria produsul ca fiind o umbrelă de ploaie, dar în urma reactiilor venite din partea oamenilor, numele acesteia a fost schimbat simplu în -umbrelă-, scrie Bloomberg.
Ulterior ei au anunta că umbrela este una menită să blocheze razele soarelui, nicidecum picăturile de ploaie. Totodaă creatorii spun că produsul poate fi folosit pentru prticiparea la evenimente de modă. Reprezentanții Adidas și Gucci nu au putut fi contactați pentru a clarifica situatia.
Naționalismul din China a detronat Nike și Adidas
- Singurul magazin Gucci din București s-a închis după 11 ani. De ce iese brandul de pe piața din România
- Ultimul răcnet în materie de cizme: Cât costă noii "gumari" de la Balenciaga, făcuți complet din cauciuc
- Balenciaga vinde adidaşi rupţi şi murdari la preţul de 1850 de dolari: "Sunt creaţi pentru a fi purtaţi o...
Un utilizator al site-ului de vânzări Weibo, Laotan Dianshang, a citat, într-un comentariu la postrea cu umbrela, sloganul de egalitate al preşedintelui chinez Xi, spunând că astfel de produse nu sunt destinate „oamenilor de rând”.
Cu toate acestea, cu o clasă de mijloc în creștere, China rămâne o piață pe care puține firme internaționale și-o pot permite să o înstrăineze.