Balenciaga vinde adidaşi rupţi şi murdari la preţul de 1850 de dolari: "Sunt creaţi pentru a fi purtaţi o viaţă întreagă"
Brandul de lux, Balenciaga, a dezvăluit luni o nouă campanie în care promovează o gamă de pantofi sport aparent învechiţi şi stricaţi, cu preţul usturător de 1850 de dolari (n.red - 8667 de lei) relatează CNN.
Potrivit casei de modă, colecţia numită "Paris Sneaker" va fi ediţie limitată şi doar 100 de perechi vor fi disponibile pentru cumpărători. "Aceşti adidaşi extrem de uzaţi şi murdari au fost creaţi cu scopul de a fi purtaţi o viaţă întreagă", a declarat Demna Gvasalia, designerul brandului într-un comunicat de presă.
Internetul şi experţii în modă încă dezbat dacă este o decizie ridicolă sau de lăudat.
Balenciaga vine cu o nouă controversă
Balenciaga este o casă de modă renumită pentru creaţiile sale controversate. În 2017, brandul a lansat o geantă în valoare de 2.145 de dolari, asemănătoare tipicei pungi albastre de la Ikea. Controversa a pornit de la diferenţa de preţ - cel al creaţiei Balenciaga versus cel de 99 de cenţi al pungii Ikea.
Aşadar, Balenciaga reuşeşte din nou să dea tonul unei conversaţii. În timp ce reacţia internetului a fost una bazată pe amuzament, specialiştii susţin că brandul, prin noua sa colecţie "Paris Sneaker", a lansat o nouă dimensiune a diviziei de lux din industria modei. Această creaţie este privită ca un pas important înspre sustenabilitate.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰