Un bărbat a devenit VIRAL pe internet după ce s-a angajat să obţină 18 milioane de redistribuiri a unui mesaj pe Twitter. Care este miza sa?
Un bărbat din Nevada s-a lansat într-o cursă neobişnuită pentru a obţine gratis, timp de un an, aripioare de pui de la un lanţ de fast-food american. El a promis să obţină 18 milioane de redistribuiri al unui mesaj postat de lanţul de restaurante.
De Redactia Observator la 07.04.2017, 11:20- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Platforma care a prezis victoria lui Donald Trump scrie despre cine va câştiga alegerile în România. Clasamentul Polymarket
Un bărbat din Nevada s-a lansat într-o cursă neobişnuită pentru a obţine gratis, timp de un an, aripioare de pui de la un lanţ de fast-food american. El a promis să obţină 18 milioane de redistribuiri al unui mesaj postat de lanţul de restaurante.
Carter Wilkerson i-a întrebat pe reprezentanţii fast-food-ului de câte tweet-uri au nevoie pentru a-i furniza gratis, timp de un an, aripioare de pui. Răspunsul nu a întârziat să apară: 18 milioane, scrie The Mirror.
Cel mai redistribuit mesaj de pe Twitter este selfi-ul postată de prezentatoarea americană Ellen DeGeneres, care, la ceremonia Oscar de anul acesta, s-a fotografiat înonjurată de vedete.
Fotografia a fost redistribuită de peste 3 milioane de ori.
Acest lucru înseamnă că tânărul trebuie să obţină de aproape 6 ori mai multe retweet-uri decât cunoscuta prezentatoare.
Ţelul lui Carter a devenit viral pe internet.
Din ce în ce mai mulţi oameni află de strădaniile sale şi încearcă să îi dea o mână de ajutor.
Tânărul are, în prezent, propriul hashtag, inventat de ceilalţi utilizatori #nuggsforcarter.
La momentul difuzării acestei ştiri, mesajul lui Carter , beneficiază de 817 mii de redistribuiri.