Influencer faimos în China, mort la câteva ore după ce a băut cantități mari de alcool într-un concurs live
Un influencer chinez a murit la scurt timp după ce a făcut un stream în care a băut cantități excesive de alcool pe Douyin, versiunea din China a TikTok. Brother Three Thousand, aşa cum era el cunoscut în mediul online, a băut cel puțin șapte sticle de baijiu, o băutură distilată cu o concentraţie de alcool între 35 şi 60%. El a fost găsit mort la 12 ore de la difuzarea, transmite presa chineză, citată de CNN.
De Redactia Observator la 23.05.2023, 08:19Moartea sa, care a stârnit discuţii intense pe internetul Chinei,xa stârnit apeluri la reglementări mai puternice aleacestei industrii în plină expansiune. Tânărul de 34 de ani, al cărui nume a fost dezvăluit ca fiind Wang de către mass-media locală, s-a specializat în consumul de băuturi tradiţionale în timpul live-urilor.
Pe 16 mai, a participat la un concurs în care influencerii încearcăsă obţină cele mai multe cadouri şi donaţii de la faniilor într-o perioadă fixă de timp. Bărbatul a pierdut trei runde, după care a trebuit să bea câteva sticle de baiju ca pedeapsă. Spectatorii au spus că a băut cel puțin șapte sticle în noaptea aceea.
"Când familia l-a găsit, el era deja mort, nici măcar nu a mai putut primi tratament de urgență", a declarat pentru Shangyou News un bărbat pe nume Zhao.
Cum funcționează versiunea chinezească a TikTok?
- Cristian Rizea, predat de R.Moldova României. În ce 6 ani în care a fugit de autorităţi, fostul deputat PSD a...
- Cum a ajuns o influenceriţă să aibă aproape 1 milion de urmăritori pe TikTok
- Ana Morodan, reţinută după ce a fost prinsă la volan băută şi sub influenţa drogurilor. "Contesa digitală" a...
Douyin interzice deja consumul de alcool în timpul live streams-urilor, cu penalități care variază de la avertismente până la restricționarea utilizatorilor din competițiile live și chiar din feed-urile utilizatorilor obișnuiți. Wang fusese, de asemenea, interzis din aplicație, chiar din acest motiv. Dar a ocolit această pedeapsă prin deschiderea de noi conturi, a informat presa chineză. Cel mai recent cont al său a avut peste 44.000 de urmăritori.
Un raport al autorităților de la Beijing de anul trecut a constatat că peste un miliard de utilizatori de internet erau activi pe platformele precum Douyin și că industria valorează aproximativ 199 miliarde de yuani, aproximativ 28 miliarde de dolari.