Cel mai popular produs cosmetic de pe YouTube costă doar 21 de lei. Zeci de celebrități, bloggeri și make-up artiști sunt fani declarați (Foto)
Cel mai popular produs cosmetic de pe YouTube în 2017 costă doar 21 de lei, ceci de celebrități, bloggeri și make-up artiști fiind fani declarați.
De Redactia Observator la 12.01.2018, 18:19Cel mai popular produs cosmetic de pe YouTube în 2017 costă doar 21 de lei, ceci de celebrități, bloggeri și make-up artiști fiind fani declarați.
Potrivit Daily Mirror, cel mai popular produs cosmetic de pe YouTube în 2017 a fost anticearcănul Collection Lasting Perfection Concealer, care în Marea Britanie costă 4.19 lire sterline.
Anticearcănul (concealer în limba engleză) este un produs lichid ce conține particule iluminatoare, de culoare apropiată fondului de ten folosit pentru a ascunde anumite imperfecțiuni sau umbre de pe ten.
Lasting Perfection Concealer este disponibil în doar 4 nuanțe: Fair, Light, Medium și Deep și, în ciuda prețului extrem de redus, succesul său a fost răsunător printre make-up artiști, bloggeri, vloggeri, dar și celebritățile din lumea modei și filmului.
Printre vloggeri celebri care sunt fani declarați ai acestui produs se numără Zoella, Pixiwoo și Tanya Burr.
Foto: Zoella
Potrivit sursei citate, în Marea Britanie se vând zece astfel de produse în fiecare minut.
Potrivit My Market Insight, YouTube a fost cea mai mare platformă pentru publicitatea la produsele cosmetice, iar anticearcănul Lasting Perfection Concealer a ocupat primul loc, cu peste 1 milion de like-uri.
Observator - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie. ...
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰
Stiri Sportive Citește și