Kim Kardashian i-a înfuriat pe japonezi după lansarea noului său brand de lenjerie
Kim Kardashian a stârnit revoltă printre japonezi după lansarea noului său brand de lenjerie modelatoare. De vină ar fi numele neinspirat ales de vedetă, care aduce ofensă costumului naţional nipon. Oamenii o acuză acum pe vedeta de reality show că nu are respect faţă de japonezi şi cultura lor.
De Redactia Observator la 27.06.2019, 17:44Kim Kardashian a stârnit revoltă printre japonezi după lansarea noului său brand de lenjerie modelatoare. De vină ar fi numele neinspirat ales de vedetă, care aduce ofensă costumului naţional nipon. Oamenii o acuză acum pe vedeta de reality show că nu are respect faţă de japonezi şi cultura lor.
În Japonia, kimonoul este purtat doar la ocazii speciale, are o istorie veche de secole şi este considerat un simbol al niponilor. Când Kim Kardashian a anunţat numele brandului său, identic cu cel al portului tradiţional japonez, a înfuriat oamenii care şi-au exprimat revolta pe reţelele de socializare.
Kim Kardashian şi-a lansat noul brand de lenjerie în nouă nuanţe şi diferite mărimi
Aiko Morita, stilist de kimono: Să dai acest nume unui lucru care nu este kimono va deranja oamenii. Cred că îi acceptau numele, dacă produsul avea legătură cu un kimono, însă nu are niciun element în comun. Cred că este greşit
Oamenii sunt nemulţumiţi că piesele create de Kim Kardashian nu au nicio legătură cu portul tradiţional cu care se mândresc japonezii.
Linia vestimentară constă în lenjerie modelatoare pentru femei şi le ajută să ascundă kilogramele în plus. Produsele vor fi disponibile în nouă nuanţe, iar măsurile variază de la XXS până la 4XL.
Stasia Matsumoto, stilist: Nu trebuie să fie un produs făcut pe bandă rulantă, nu trebuie să fie un moft temporar. Merită respectat. Cred că este foarte nepotrivit să folosim cuvântul kimono pentru un brand de lenjerie
Mii de oameni au criticat aspru vedeta pe Internet, însă până acum Kim Kardashian nu a vorbit despre scandalul în care este implicată. Din contră, a continuat să-şi promoveze brandul.