Abonamentul la bere, o afacere tot mai profitabilă
Plătim lună de lună abonamente la telefonie, cablu TV sau utilităţi, dar cum ar fi să avem unul şi pentru bere sau vinuri? Este întrebarea la care mai mulţi antreprenori au găsit deja răspunsul şi au pus pe picioare servicii care ne pot trimite lună de lună o cutie plină cu băuturile preferate.
De Andre Rotaru la 23.01.2020, 22:18Plătim lună de lună abonamente la telefonie, cablu TV sau utilităţi, dar cum ar fi să avem unul şi pentru bere sau vinuri? Este întrebarea la care mai mulţi antreprenori au găsit deja răspunsul şi au pus pe picioare primele servicii care ne pot trimite lună de lună, direct acasă, o cutie plină cu băuturile preferate.
"Conţine şase beri, avem acest thank you note şi apoi ajungem la câte două sticle din trei dintre cele mai recente sortimente de bere lansate în perioada respectivă".
Cele mai noi sortimente de bere artizanală în combinaţii de arome neobişnuite pot ajunge lunar la noi acasă, prin curier. În cutie primim şi un set de cartonaşe cu informaţii suplimentare despre fiecare băutură în parte şi un ghid de degustare.
Adina Mucescu, cofondator berărie: Berile sunt foarte noi, e o efervescenţă şi se lansează în permanenţă reţete noi sau se îmbunătăţesc reţete care erau deja pe piaţă. Berile pe care urmează să le punem în abonamentul din februarie încă nu sunt îmbuteliate, încă stau la fermentat
Antreprenorii spun că berile care vin la pachet nu se găsesc în magazine. Un "abonament" lunar costă între 100 şi 200 de lei. Există şi opţiunea de plată în avans pentru un an întreg. În acest caz, preţul ajunge la aproximativ 1500 de lei.
În cazul celor mai multe astfel de servicii, abonamentele se pot face în prima jumătate a lunii. Odată abonaţi, coletul ar trebui să ajungă la uşa noastră în următoarele două săptămâni.
La un calcul simplu aflăm că, în funcţie de furnizor şi băutura aleasă, într-un an putem ajunge să degustăm chiar şi 100 de sortimente.
Afacerea inovatoare nu convinge însă pe toată lumea