Angajat filmat cum aruncă cu bagajele călătorilor, la Otopeni
Bagaje aruncate în batjocură şi pasageri umiliţi de angajaţi, pe cel mai mare aeroport din România. Imagini revoltătoare arată cum zeci de valize sunt trântite la întâmplare, la Otopeni. Situaţia nu este izolată.
De Redactia Observator la 13.10.2019, 20:02Bagaje aruncate în batjocură şi pasageri umiliţi de angajaţi, pe cel mai mare aeroport din România. Imagini revoltătoare arată cum zeci de valize sunt trântite la întâmplare, la Otopeni. Situaţia nu este izolată.
Astfel de scene au loc zilnic, spun reprezentanţii aeroportului Henri Coandă, care i-au semnalat problemele şi ministrului interimar al Transporturilor, Răzvan Cuc.
Un angajat supărat a aruncat cu bagajele oamenilor pe unde i-a venit
Zeci de valize trec prin mâinile acestui bărbat, angajat al unei firme de handling. Pe toate, le aruncă haotic de pe bandă, fără să ţină cont că le-ar putea deteriora. Alături, ceilalţi colegi procedează la fel. Bagajele aterizează la întâmplare, blochează banda şi duc la întârzieri în lanţ pe aeroportul Henri Coandă. Imaginile i-au revoltat pe călători.
Călător: "Ştiaţi că se întâmplă asta, vă imaginaţi? Nu ştiam, credeam că le manevrează mai uşor şi că au grijă de ele, dar..."
Nu e deci de mirare că mulţi călători îşi găsesc valizele rupte, la destinaţie.
Călător: "Eu am păţit-o. Şi aţi depus plângere? Nu am depus, nu am făcut nimic, pentru că tu nu îţi dai seama. Îţi dai seama doar când aterizezi şi îţi vezi bagajul în ce hal arată"
Alţi pasageri spun că la fel se comportă angajaţii şi pe alte aeroporturi.
Imaginile au ajuns şi la ministrul interimar al Transporturilor, Răzvan Cuc.
Răzvan Cuc, ministrul Transporturilor: "Este un privat care nu îşi face treaba. Un privat care în loc să aibă mai mulţi deservenţi, nu să fie unul, că poate şi omul ăla e obosit, e nervos, o avea probleme şi aruncă bagajele, se răzbună pe bagajele oamenilor. Preferă să nu investească nimic şi să păstreze profitul"
Angajaţii lucrează la firma de handling Globeground, ai cărei reprezentanţi nu au putut fi contactaţi astăzi pentru un punct de vedere.
Directorul companiei Aeroporturi București: "Am văzut acest filmuleţ. Am solicitat tuturor companiilor de handling să îşi îmbunătăţească timpii pentru aducerea bagajelor, precum şi metodele de manipulare, iar reacţia lor nu a fost deloc cea aşteptată"
Deocamdată, angajaţii care au aruncat cu nepăsare bagajele călătorilor nu au fost traşi la răspundere.
Compania Aeroporturi Bucureşti a transmis însă că toate firmele care operează la Otopeni trebuie să-şi îmbunătăţească serviciile până la finalul anului. În caz contrar, riscă rezilierea contractelor.