Mai bine de jumătate dintre românii care calcă pragul unui centru comercial se duc ca să mănânce
Românii se dau în vânt după cumpărături şi adoră să ia masa în oraş. O arată cele mai recente tendinţe de pe piaţa imobiliară, mai ales când vine vorba de mall-uri, care şi-au regândit zona de magazine lăsând tot mai mult spaţiu plăcerilor gastronomice
De Redactia Observator la 24.10.2015, 19:44- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Platforma care a prezis victoria lui Donald Trump scrie despre cine va câştiga alegerile în România. Clasamentul Polymarket
Românii se dau în vânt după cumpărături şi adoră să ia masa în oraş. O arată cele mai recente tendinţe de pe piaţa imobiliară, mai ales când vine vorba de mall-uri, care şi-au regândit zona de magazine lăsând tot mai mult spaţiu plăcerilor gastronomice
Şi meniul poate continua cu mâncare libaneză, diverse tipuri de fast-food sau fructe de mare. Apetitul celor care vin în mall-uri nu mai este doar pentru cumpărături.
Românul devine tot mai pretenţios in ceea ce priveste masa la mall: vrea calitate si confort. Aşa că mall-urile s-au conformat şi au lărgit aria de restaurante şi zona de distracţie.
Şi chiar dacă principalul scop este mâncarea, peste 65% dintre români intră şi în magazine. O spun chiar şi străinii aflaţi în România.
La final unei vizite la mall, românii cheltuiesc în medie 36 de euro, adică aproximativ 160 de lei: mai mult de decât polonezii şi chiar decât suedezii, popoare cu putere mai mare de cumpărare decât noi.