Mai multe ONG-uri consideră campania "Mamaia Style" drept una sexistă
"Vânătoarea de păsări" din videoclipul oficial care promovează staţiunea Mamaia a ajuns pe masa consiliului împotriva discriminării. Mai multe ONG-uri cred că reclama promovată de Radu Mazăre pune femeile într-o lumină proastă şi le denigrează
De Redactia Observator la 06.06.2014, 13:58"Vânătoarea de păsări" din videoclipul oficial care promovează staţiunea Mamaia a ajuns pe masa consiliului împotriva discriminării. Mai multe ONG-uri cred că reclama promovată de Radu Mazăre pune femeile într-o lumină proastă şi le denigrează
Mare, soare şi multe femei frumoase. Le găseşti la Mamaia, o staţiune interesantă pentru turişti. Dar Radu Mazăre este un alt motiv pentru care Mamaia a devenit atât de cunoscută, cel puţin printre români. Primarul Constanţei este mai spumos în declaraţii decât valurile mării.
Dar mesajele lui, combinate cu noile logo-uri de promovare, au dus la proteste din partea mai multor ONG-uri care consideră campania Mamaia Style drept una sexistă. "Sunt două care ne-au atras atenţia în mod special, anume cel numit bird watching, acea imagine cu un binoclu şi două trupuri de femei, alături de mesajul explicit al lui Radu Mazăre cu privire la faptul că femeile trebuie vânate".
Mai multe organizaţii nonguvernamentale asociate în cadrul Coaliţiei pentru Egalitate de Gen au depus o sesizare la Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii. Feministele au solicitat oprirea campaniei, retragerea logo-urilor şi sancţionarea autorităţilor implicate în clipul de promovare a staţiunii Mamaia.