Sfaturi ca să îţi faci munca mai uşoară
Dacă vrei să devii mai productiv şi să eviţi anumite greşeli, atunci specialiştii te sfătuiesc să urmezi câţiva paşi simpli pentru a te ocupa de lucrurile cu adevărat importante.
De Redactia Observator la 06.08.2014, 12:49Dacă vrei să devii mai productiv şi să eviţi anumite greşeli la locul de muncă, atunci specialiştii te sfătuiesc să urmezi câţiva paşi simpli pentru a te ocupa de lucrurile cu adevărat importante.
1. Nu răspunde la numerele de telefon pe care nu le cunoşti. Dacă eşti în mijlocul serviciului, acest lucru îţi poate afecta atenţia şi concentrarea. Foloseşte un robot pentru a nu te pune în situaţii în care să nu poţi da un răspuns pe moment.
2. Evită să trimiţi email-uri la primă oră a dimineţii şi seara târziu. Acest lucru îţi poate provoca insomnie, iar lipsa odihnei va avea consecinţe asupra productivităţii tale. De asemenea, lipsa concentrării te poate face să greşeşti.
3. Nu accepta întâlniri sau telefoane despre care nu cunoşti durata. Potrivit specialiştilor, nicio şedinţă sau telefon nu trebuie să depăşească durata de 30 de minute. Evită să pierzi timpul inutil.
4. Evită bârfele. Acestea te pot acapara fără să simţi cum trece timpul. Încearcă să eviţi subiectul sau să te scuzi într-o manieră politicoasă şi să te retragi.
5. Nu verifica în mod frenetic email-urile. Este un obicei ce se poate transforma într-un tic ce îţi ocupă mult timp, fără să îţi dai seama.
6. Prioritizează. Alege cu grijă sarcinile importante şi evită să îţi iroseşti energia cu cele mai puţin importante.
7. Scapă de mobil. Specialiştii recomandă să alegi o zip e săptămână în care să te “deconectezi” de la tehnologia care îţi conduce viaţa. Lasă telefonul sau tableta într-un loc în care să ai acces doar la nevoie şi încearcă să te relaxezi.