Gigi Becali a primit ofertă pentru a prelua brandul ”Arsenie Boca”
După ce a pierdut Steaua, Gigi Becali ar putea deveni guvernator al brandului Boca. E dorinţa actualului proprietar al mărcii, un cetăţean maghiar stabilit în Anglia, care i-a făcut milionarului din Pipera o propunere de afaceri.
După ce a pierdut Steaua, Gigi Becali ar putea deveni guvernator al brandului Boca. E dorinţa actualului proprietar al mărcii, un cetăţean maghiar stabilit în Anglia, care i-a făcut milionarului din Pipera o propunere de afaceri. Gigi Becali recunoaşte că a primit oferta, dar spune că deţinătorul brandului nu are ce să-i ofere. În schimb, Biserica Română nu renunţă la luptă.
Un cetăţean maghiar a devenit proprietarul mărcii Arsenie, iar un arădean îi apără drepturile în România, cu poliţia. Confiscă icoane şi suveniruri de la vânzătorii fără licenţă. În râzboi ar fi intrat acum şi Gigi Becali. Omul de afaceri recunoaşte că proprietarul mărcii Boca i-a făcut o ofertă de vânzare.
DANIEL GHEORGHE, deţinătorul licenţei "Boca" în România:
S-a transmis o ofertă către domnul Gigi Becali, prin e-mail. Responsabilitatea mea este să obţin o bună colaborare cu oricine ar putea prelua această afacere.
GIGI BECALI:
M-a contactat şi pe mine şi au zis că vor să vândă. El nu are ce vinde. Conform legii, marca notorie bate marca înregistrată, iar marca notorie Arsenie Boca aparţine Patriarhiei Române.
Prin urmare, Patriarhia Română ar trebui să anuleze în instanţă marca înregistrată.
GIGI BECALI:
Ei cu rea credinţă si cu gând de escrocherie au inregistrat acea marcă.
Nu cunosc integral intenţiile domnului Gigi Becali, sunt sigur că sunt intenţii bune întrucât domnul Becali este un om foarte credincios, a comentat Vasile Bănescu, purtător de cuvânt la Patriarhia Română.
DANIEL IONAŞCU, avocat:
Cred ca un act legal prin care Gigi Becali ar cumpara aceasta marca ar pune stop din punct de vedere ortodox acestei dispute.
Afacerea din jurul numelui printelui Boca înseamnă trei mărci înregistrate la Oficiul European pentru Proprietate Intelectuală, de pe urma cărora proprietarii s-ar putea îmbogăţi.
Pe piaţă ar putea fi vândute chiar vinuri, cafea, suplimente alimentare, pâine şi produse de panificaţie cu fotografia părintelui. Brandul Boca ar aduce un profit anual de 20 de milioane de euro.
DANIEL IONAŞCU, avocat:
O marca nu poate fi inregistrata daca contine un simbol religios. Cum a fost inregistrata acesta marca si cum OSIM, politia, nu i s-au dat concursul pentru a demasca acest lucru?
Avocatul Daniel Ionaşcu încearcă să adune un milion de semnături aşa încât părintele Arsenie Boca să poată fi canonizat cât mai repede.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰