Pasagerii unei curse WizzAir de la București la Oslo s-au trezit fără bagaje la destinaţie. Ce spun reprezentanţii companiei
Surpriză neplăcută avută de pasagerii unei curse Wizz Air cu destinaţia Bucureşti-Oslo. La destinaţie, oamenii s-au trezit fără niciun bagaj de cală. S-a întâmplat pe 16 martie, iar compania a oferit şi o explicaţie oficială.

Când au ajuns în Oslo şi după ce au aşteptat mai bine de o oră şi jumătate, oamenii au aflat că bagajele vor sosi a doua zi, după care, ulterior, au fost anunţaţi că acestea vor veni abia pe 21 martie, odată cu următorul zbor Wizz Air către Oslo.
Într-un răspuns oficial pentru DCNews, compania aeriană susține că problema a fost cauzată de „constrângeri operaționale” și de necesitatea de a transporta combustibil suplimentar pentru a face față unor „vânturi frontale mai puternice decât se preconiza”. În consecință, Wizz Air afirmă că a luat „decizia” de a transporta toți pasagerii, lăsând în urmă bagajele lor, care urmau să fie livrate ulterior.
Răspunsul WizzAir mai spune că au existat o „notificare proactivă”, în timp ce realitatea este că pasagerii au fost lăsați fără bagaje timp de patru zile, fără un plan clar de soluționare imediată.
Ce spune compnaia
- Wizz Air interzice plăţile cash la bordul aeronavelor, de la 1 aprilie. Cum îşi motivează compania decizia
- Wizz Air oferă o reducere de 25% pentru fiecare două bilete cumpărate miercuri. Care sunt condiţiile
- Un român a câştigat marele premiu la Loto 6/49, în valoare de 6,34 milioane €. Cât a plătit pe bilet
- Fetiţă de 5 ani, rănită grav pe trotuar de un şofer care ieşea cu maşina dintr-o curte, în Timişoara
- Un spital din Baia Mare s-a trezit cu zeci de cereri de la oameni care vor să afle la ce oră s-au născut. Motivul...
„Wizz Air confirmă că, din cauza unor constrângeri operaționale pe zborul de la Otopeni (OTP) la Oslo (TRF) din 16 martie, bagajele unor pasageri au fost descărcate pentru a transporta combustibilul suplimentar necesar pentru a contracara vânturile frontale mai puternice decât se preconiza.
Limitările operaționale cauzate de condițiile meteorologice excepționale au redus greutatea care putea fi transportată, iar compania aeriană a ales să transporte toți pasagerii, făcând demersuri, în același timp, ca bagajele vizate să sosească pe 20 martie.
Wizz Air a notificat în mod proactiv toți pasagerii afectați și depune eforturi pentru a asigura o livrare fără probleme a bunurilor acestora. Compania aeriană își cere scuze pentru orice inconvenient cauzat și apreciază răbdarea și înțelegerea celor implicați”.
Înapoi la HomepagePuteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰