Antena Meniu Search
x

(P) Ce trebuie să ai în vedere atunci când amenajezi un nou business?

Majoritatea persoanelor consideră că arhitectura și amenajarea unui birou au o influență semnificativă asupra productivității. Birourile frumoase, amenajate plăcut și eficient, înseamnă productivitate și creșterea afacerii. De asemenea contribuie la starea de bine fizică și mentală a celor care lucrează în acel spațiu.

de Redactia Observator

la 07.06.2023, 14:20

(P) Ce trebuie să ai în vedere atunci când amenajezi un nou business?
(P) Ce trebuie să ai în vedere atunci când amenajezi un nou business?

Productivitatea este ținta oricărui business oricât de mare sau de mic. Deci dacă îți dorești ca personalul să fie mai productiv, organizarea și mediul la locul de muncă pot fi un factori importanți pe care să îl iei în considerare. Aici intră anumite trucuri de design interior, aranjarea mobilierului și echipamentelor, lejeritatea spațiului și atmosfera generală.

Din fericire există metode disponibile pentru amenajarea spațiului afacerii tale, încât angajații și colaboratorii să vină la birou cu drag.

Iată câteva dintre ele:

Păstrează spațiile aerisite

În funcție de tipul de afacere, ia în considerare zona de lucru și spațiile de depozitare de care ai nevoie. De exemplu în amenajare salon manichiura obiectele se pot aglomera cu ușurință. De aceea folosind rafturi, sertare și dulapuri poți crea zone de depozitare ușor accesibile și care nu obosesc privirea. Dacă destinația afacerii implică folosirea de calculator, căști, documente sau altele, caută să folosești obiecte de papetărie pentru a ține totul organizat.

Configurație ergonomică a biroului

Un birou plăcut și eficient este esențial pentru un loc de muncă productiv. De aceea în opțiunile de amenajare birou caută să alegi piese de mobilier care nu vor îngreuna concentrarea la locul de muncă, cum sunt scaunele care provoacă dureri de spate, sau care fac dificilă concentrarea pe anumite sarcini. Spațiul de lucru trebuie să încurajeze o postură neutră, adică să mențină corpul confortabil, echilibrat și supus la cât mai puțină tensiune posibilă.

Permite personalizarea spațiului

Dacă ai angajați, colegi sau colaboratori, permite-le să își personalizeze propriul spațiu de lucru. Pot fi fotografii de familie, o carte, cana preferată, un calendar cu citate motivaționale sau orice îi face să se simtă inspirați și creativi pe parcursul zilei. Însă ai grijă la supra-aglomerare pentru a nu afecta calmul și productivitatea echipei.

Alege culori care susțin starea de spirit

Culorile din mediul înconjurător influențează direct starea de spirit. Pentru a încuraja productivitatea, pofta de muncă și stare de bine, alege culori plăcute. Pe de altă parte culorile prea moi te pot face să te simți obosit și epuizat. Însă un specialist în amenajare interioară te poate lămuri legat de cromatică.

Permite pătrunderea luminii naturale

Studiile arată că expunerea la lumina naturală la locul de muncă ajută la creșterea productivității. Pe lângă lumină, calitatea aerului contribuie la funcția cognitivă și performanță. Deci caută să amenajezi birourile lângă ferestre care pot fi deschise, pentru a permite controlul cantității de aer și de lumină care pătrund în spațiu.

Dacă ții cont de aceste ponturi biroul afacerii tale va fi un spațiu confortabil și plăcut.

Autor: Organic Agency

Ți-a plăcut acest articol?

Like
Întrebarea zilei

Nomazii digitali ar putea primi interdicţie în cafenele. Obişnuiţi să lucraţi în oraş?

Observator » Advertoriale » (P) Ce trebuie să ai în vedere atunci când amenajezi un nou business?