(P) Cosmina Măhăra, fondatoarea Agriro Fresh şi Oliveris, a strălucit la Cannes
De pe scena Feelionaire, pe coperta revistei The Monegasque.
Într-o eră în care lumea întreagă este tot mai preocupată de alimentaţia sănătoasă, Cosmina Măhăra, fondatoarea brandurilor Agriro Fresh şi Oliveris, străluceşte pe scena antreprenoriatului global, prin promovarea unui stil de viaţă echilibrat şi eco-friendly! Anul 2025 o poziţionează pe femeia de afaceri tot mai sus în elita vizionarilor care redefinesc industria alimentară. Parte a platformelor Feelionare şi I Success, Cosmina Măhăra are o misiune clară: să facă din alimentaţia sănătoasă o alegere firească!
Oliveris: Gustul românesc care cucereşte lumea
De la antreprenor local, la lider global în alimentaţie sănătoasă! Povestea Oliveris s-a scris pas cu pas, din pasiune pentru echilibru şi natură. Ele stau la baza liniei de produse, devenită astăzi mai mult decât ceea ce putem vedea şi gusta: reprezintă un manifest pentru o viaţă curată şi sustenabilă, un proiect vizionar, care aduce salatele verzi, proaspete şi gustoase pe mesele consumatorilor moderni. Cu rădăcini adânci în solul românesc şi cu o viziune care depăşeşte graniţele ţării, Oliveris a devenit un reper atunci când discutăm despre produsele eco-friendly, semn că inovaţia poate merge mână în mână cu simplitatea ingredientelor naturale.
„Ne bucurăm că am putut transforma o idee simplă, aceea de a hrăni mai curat lumea, într-un simbol internaţional de sustenabilitate. Fiecare schimbare mare porneşte, iată, de la o alegere mică. Prin Oliveris ne dorim să oferim nu doar produse prospete, ci şi un stil de viaţă în armonie cu natura, într-un context global în care cu toţii căutăm acest lucru.”, declară Cosmina Măhăra.
Cosmina Măhăra, moment memorabil la Cannes: Românca, pe coperta unei reviste prestigioase
Punctul culminant al frumosului parcurs Oliveris a fost atins recent, în luna mai 2025, în timpul Festivalului de Film de la Cannes, la prestigioasa Gală I Success Top 100 Awards, organizată la emblematicul Hotel Majestic. În aplauzele publicului format din sute de invitaţi VIP, Cosmina Măhăra a fost aleasă să apară pe copera ediţiei din iulie a revistei străine de lux The Monegasque. Anunţul a fost făcut în premieră de către Luiz Costa, directorul publicaţiei, şi de către fondatorii I Success, Oana şi Eduard Irimia.
„Această copertă simobilizează, de fapt, recunoaşterea internaţională a unui brand românesc şi a unei femei-lider, care a transformat ideea de business sustenabil într-un model global! Ne dorim ca acest moment să fie un semnal puternic pentru antreprenorii care aspiră la performanţa internaţională!”, au explicat pe scenă Oana şi Eduard Irimia.
Coperta revistei va purta semnătura fraţilor Paraschiv, doi artişti români, care au reuşit să surprindă în imagini esenţa brandului Oliveris. Totodată, artistul Mihnea Bunghez a realizat o lucrare dedicată platformei Feelionare by Oliveris, un tribut vizual adus echilibrului dintre natură, inovaţie şi stil de viaţă sănătos.
„Participarea la Cannes şi momentul simbolic din timpul Galei I Success Top 100 Awards înseamnă o recunoaştere enormă, dar şi un nou pas pentru extinderea brandului Oliveris pe pieţele premium din Europa şi din Orientul Mijlociu. Îmi doresc ca produsele verzi din România să ajungă pe mesele oamenilor din lumea întreagă, păstrând autenticitatea şi misiunea noastră – un stil de viaţă sănătos, responsabil, sustenabil.”, mai spune Cosmina Măhăra.
Cosmina Măhăra, jurat independent în road map-ul internaţional Feelionaire şi I success
Dincolo de reuşitele personale din mediul de afaceri, Cosmina Măhăra a devenit şi o voce activă în platformele Feelionaire şi I Success, care promovează antreprenoriatul responsabil şi leadershipul conştient. În rolul său de jurat independent, femeia de afaceri susţine selecţia unor proiecte cu adevărat inovatoare, punând astfel umărul la conturarea unui ecosistem de afaceri care aduce în prim-plan sănătatea, educaţia şi responsabilitatea socială: „Privesc totul cu mare responsabilitate, pentru că îmi doresc să sprijin acele proiecte care pot schimba în bine vieţi şi comunităţi. Cred cu tărie că antreprenoriatul conştient nu este doar o direcţie de business, ci o necesitate pentru viitorul nostru comun!”, încheie Cosmina Măhăra.
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰