Antena Meniu Search
x

Curs valutar

(P) Educație, mediu, sănătate: proiecte de responsabilitate socială finanțate de Kaufland ce au schimbat vieți

În cei 20 de ani de prezență pe piața din România, Kaufland nu s-a impus doar ca unul dintre liderii în retail, ci și ca unul dintre cei mai importanți susținători ai comunităților locale. Între 2016 și 2024, compania a investit peste 3,36 miliarde de lei în proiecte sociale care au adus beneficii directe pentru mai mult de 14 milioane de oameni.

de Redactia Observator

la 20.10.2025 , 16:41

Educație, mediu și sănătate: proiectele de responsabilitate socială finanțate de Kaufland care au schimbat vieți Educație, mediu și sănătate: proiectele de responsabilitate socială finanțate de Kaufland care au schimbat vieți

Kaufland investește în comunități mai puternice

Aceste investiții, construite pe cei cinci piloni de responsabilitate socială - mediu, proiecte sociale, educație, cultură, sport și sănătate - au transformat Kaufland într-un catalizator al schimbării sociale, susținând anual peste 100 de proiecte.

În fiecare an, aproximativ 4% din profitul brut al companiei este direcționat către inițiative din educație, mediu, sport, sănătate, cultură și incluziune socială, dezvoltate în parteneriat cu ONG-uri din întreaga țară

Articolul continuă după reclamă

„Acești 20 de ani sunt, în primul rând, despre oameni, implicare și responsabilitate. De la început, ne-am dorit să fim mai mult decât un retailer. Ne-am propus să fim un partener pentru economie și comunitate. Să creștem, dar să ajutăm România să crească odată cu noi. Iar acest angajament se reflectă în fiecare parteneriat local, fiecare magazin deschis, fiecare inițiativă de mediu sau program social pe care îl susținem”, declară Marco Hößl, CEO Kaufland România și Republica Moldova.

Printre cele mai importante programe se numără „În Stare de Bine”, cel mai mare program de finanțare pentru ONG-uri din România, cu un buget anual de 1 milion de euro, susținut de Kaufland România și implementat de Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile. Lansat în 2018, programul a sprijinit până în prezent sute de ONG-uri prin finanțare directă, formare și consultanță. În ultimii șase ani, peste 140 de organizații au primit finanțare, suma totală alocată fiind de peste 6,2 milioane de euro pentru dezvoltarea unor comunități sustenabile.

Complementar, programul „Start ONG” susține inițiativele mici și școlile, cu un buget anual de 500.000 de euro și peste 740 de proiecte sprijinite în cinci ani, cu impact asupra a peste 3 milioane de persoane.

Un alt proiect de referință este „Timp pentru Bine”, lansat în 2022 de Marco Hößl, CEO Kaufland România & Moldova. Platforma promovează voluntariatul și implicarea civică, iar în primele ediții a reunit peste 250 de angajați și lideri de business, generând mii de ore de voluntariat și sprijin concret pentru persoane vulnerabile.

Bucurie în Mișcare - sport și sănătate pentru toți

Aniversarea aduce și caravana Bucurie în Mișcare, prezentă în 20 de orașe din țară. Parcările magazinelor se transformă în spații dedicate sportului și vieții sănătoase, unde clienții pot testa banda de alergare cu autopropulsie, provocări de atenție și reacție cu LED-uri, premii instant și beneficii prin Kaufland Card.

Kaufland, parte din viața românilor

Un studiu iSense Solutions arată că peste 9 din 10 români asociază brandul cu încrederea și stabilitatea. Clienții apreciază nu doar experiența de cumpărături, ci și faptul că Kaufland investește în comunități și oferă soluții pentru protejarea mediului. De aceea, aniversarea celor 20 de ani a fost gândită ca o sărbătoare împărtășită cu oamenii, prin campanii și surprize dedicate lor.

Aniversare cu surprize pentru clienți

Între 1 august-31 octombrie 2025, clienții care fac cumpărături de minimum 500 lei într-o lună și scanează Kaufland Card pot câștiga unul dintre cele 2.300 vouchere în valoare de 500 lei. La fiecare 500 lei cheltuiți, se acordă o șansă de câștig. Premiile se acordă lunar, prin tragere la sorți, cu patru câștigători pentru fiecare magazin.

Începând cu 3 septembrie, Kaufland a adus în magazine și o colecție specială de 20 de figurine Ștrumfi, dedicate celor 20 de ani sărbătoriți. Clienții pot fi recompensați cu figurine la cumpărături și pot participa la tombole cu premii de vacanță, experiențe speciale și concursuri interactive. Mai multe informații pot fi accesate pe site-ul companiei și în aplicația Kaufland Card.

Redactia Observator Like

Observator  - Despre oameni, știrile așa cum trebuie să fie.

Înapoi la Homepage
Comentarii


Întrebarea zilei
V-aţi hotărât cu cine votaţi pentru Primăria Capitalei?
Observator » Advertoriale » (P) Educație, mediu, sănătate: proiecte de responsabilitate socială finanțate de Kaufland ce au schimbat vieți