(P) Pizza Președinte
După succesul campaniei „Alegeri la Pizzeria Bucureștiului”, în care bucureștenii și-au votat noul sortiment de pizza pentru un „mandat” de patru ani în meniul Trenta, am realizat cât de receptivi sunt oamenii la comunicarea politică, dar reinterpretată cu umor și context. Chiar și cei care evitau până acum discuțiile despre politică au devenit interesați, iar noi am decis că trebuie să fim alături de ei și la următoarele alegeri parlamentare și prezidențiale.
Într-un context încărcat de tensiune, rolul nostru a fost să aducem un moment de respiro. Până la urmă, asta face pizza: aduce zâmbete, iar noi suntem pizzeria care are în logo o felie de pizza care râde, de aici și poziționarea noastră “Pizza che ride”.
Așa ne-am gândit: „Oare o pizza n-ar putea candida la președinție?” A fost întrebarea care a dat naștere conceptului nostru. Și, până acum, toate evenimentele ne-au arătat că întrebarea a fost mai mult decât legitimă.
Apoi am mers mai departe: dacă o pizza ar fi președinte, cum ar arăta? Ce ingrediente ar avea? Din ce aluat ar fi făcută? Cât de picantă ar fi? Ce influențe ar avea? Evident, răspunsurile nu puteau veni decât din partea poporului, așa că am creat în aplicația Trenta posibilitatea ca fiecare să-și creeze propria „Pizza Președinte”.
Reacțiile nu au întârziat să apară: unii ne-au acuzat, alții ne-au spamat (da, nici noi n-am scăpat de cele 25.000 de conturi de pe TikTok), dar cei mai mulți s-au distrat și și-au creat propriul candidat – pe gustul lor, la propriu.
Alegerile acestea au fost încărcate de emoție, potrivit Andrei Bartesch, reprezentat Trenta Pizza in funcția de Marketing Director. Oamenii s-au împărțit în tabere, s-au certat, s-au stricat prietenii. În mijlocul acestor tensiuni, umorul românesc a fost exact ce trebuia pentru a mai calma spiritele.
Dacă am reușit, chiar și pentru câteva momente, să detensionăm atmosfera și să aducem un zâmbet, atunci campania noastră și-a atins scopul. 🍕
Puteţi urmări ştirile Observator şi pe Google News şi WhatsApp! 📰