Dacia, în topul celor mai mari 500 de branduri din lume. Clasamentul e condus de Amazon, Apple şi Google
Dacia a fost inclusă în topul celor mai mari 500 de branduri la nivel mondial. Compania este evaluată la 1,1 miliarde de dolari de către o cunoscută publicaţie de analiză financiară. România face parte din cele 17 state europene care au companii în acest top. Cele mai valoroase branduri rămân cele americane. Amazon ocupă prima poziţie, urmată de Apple şi Google.
De Redactia Observator la 20.12.2023, 21:49Vânzările de autoturisme Dacia în Europa au înregistrat în noiembrie un avans de 7,6%, iar cota de piaţă a producătorului de automobile a urcat la 4,4%, de la 4,3% în perioada similară din 2022, potrivit informaţiilor publicate miercuri de Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA). Datele statistice sunt valabile pentru statele din Uniunea Europeană, Marea Britanie şi ţările din Asociaţia Europeană a Liberului Schimb (EFTA), respectiv Islanda, Liechtenstein, Norvegia şi Elveţia.
În primele 11 luni din acest an, livrările de autoturisme Dacia au crescut cu 19,8% în Europa
Un număr de 47.114 de autoturisme Dacia au fost înmatriculate în noiembrie în Europa, comparativ cu 43.793 în perioada similară din 2022. Aproape toţi marii producători auto au raportat creşteri ale vânzărilor în noiembrie: grupul Volkswagen (9,2%), grupul Renault (6,5%), Mercedes-Benz (8%), în timp ce grupul Stellantis şi Ford au raportat scăderi de 2,8% şi, respectiv, 15,1%.
În primele 11 luni din acest an, livrările de autoturisme Dacia au crescut cu 19,8% în Europa. Înmatriculările de autoturisme Dacia în Europa s-au cifrat la 512.055 unităţi, în creştere faţă de perioada ianuarie-noiembrie 2022 (427.425 vehicule). De asemenea, toţi marii producători auto au raportat creşteri ale vânzărilor în primele 11 luni din acest an: grupul Volkswagen (20,6%), grupul Stellantis (5,3%), grupul Renault (19,5%), Mercedes-Benz (9,2%) şi Ford (1,7%).