Vânzările la articolele de bricolaj s-au triplat în izolare
Febra bricolajului ar putea fi un simptom Covid-19 pentru că vânzările la astfel de articole s-au triplat în izolare. Tendinţa se menţine şi acum. Oamenii cumpără mai mult ca niciodată produse pentru grădină sau balcon.
De Andreea Milea la 29.06.2020, 00:44- Alege ce urmează! Tu eşti liderul! Marcel Ciolacu, candidatul PSD la alegeri, faţă în faţă cu Alessandra Stoicescu de la ora 19:30, la Antena 1
- Alegeri prezidențiale 2024 LIVE TEXT. A început votul în diaspora. Primii români au votat în Noua Zeelandă
- Creșterea e sensibilă și față de Black Friday 2019.
- Cererea s-a menținut și după relaxarea restricțiilor.
Canapea de exterior, masă, scaune, fântăna arteziană şi nelipsitul grătar! O familie din nordul Capitalei a cosiderat că sunt esenţiale în grădina care a devenit astfel oază de relaxare. Izolarea forţată i-a făcut pe oameni să acorde mai multă atenţie felului în care arată balcoanele sau terasele locuinţelor.
”Am dori nişte mese, nişte scaune să cumpărăm. Să vedem. Şi un grătar. Soţul e pasionat”, spune o cumpărătoare.
Vânzările s-au triplat în pandemie. Cei mai mulţi au comandat astfel de produse direct acasă.
Comparativ cu lunile ianuarie si februarie, creşterea vanzarilor la articolele de bricolaj pentru aprilie si mai a fost de 300%. Dacă vom compara aceleași două luni și aceeasi perioada a anului trecut vom vedea că cifra este si mai mare, de aproximativ 370%.
Pentru a face faţă cererii, managerii firmelor de curierat au fost nevoiţi să suplimenteze numărul de angajaţi cu 10%.
Elena Andrei, marketing manager firmă de curierat: Ceea ce ni se pare noua extrem de surprinzător este faptul că avem o creştere foarte mare inclusiv faţă de perioada de Black Friday de anul trecut, cu o creştere de 200% pe segmentul bricolaj.
Însă şi după relaxarea restricţiilor, odată cu redeschiderea magazinelor de bricolaj, numărul clienţilor a crescut.
Adelina Badea, directorul executiv al unui magazin: S-au vândut foarte, foarte bine produsele de birou, canapele, decoraţiuni dar cu preponderenţă produsele de terasă şi grădină, grătarele. Comenzile s-au dublat.
Totuşi, foarte mulţi aleg în continuare comenzile online. Plăţile cu cardul au crescut cu 20%.
Elena Andrei, marketing manager firmă de curierat: În momentul în care a apărut pandemia şi starea de urgenţă au încercat să găsească soluţii pentru a face cumpărăturile din altă parte şi atunci, cei care au cumpărat în această perioadă din online, au prins curaj. Strict pe segmentul de online creşterea este de peste 50%.
Marile magazine de bricolaj au acum reduceri şi de 25% la articolele pentru grădină.