Netflix introduce abonamente mai ieftine. La ce ar trebui să renunţe clienţii, pentru a beneficia de ofertă
Platforma de streaming Netflix va colabora cu compania Microsoft pentru a introduce noi abonamente, mai ieftine, care vor incorpora reclame.
De Antonia Roşu la 16.07.2022, 16:47Netflix a anunţat că serviciul va fi o o opţiune nouă, pe lângă celelalte planuri deja existente care vor rămâne disponibile pentru utilizatori. Cu toate acestea, compania încă nu a anunţat suma pe care un astfel de abonament o va avea. Strategia a venit după prima scădere a numărului de abonaţi din ultimul deceniu.
Platforma a pierdut 200,000 de abonaţi din ianuarie până în martie, deşi experţii au prognozat o creştere de încă 2,5 milioane de abonaţi. Încă două milioane au fost estimaţi că au renunţat la abonamente, între lunile aprilie şi iunie. Compania a pierdut 50 miliarde de dolari din valoarea ei pe piaţă în luna aprilie, relatează BBC.
Platforma Netflix, nevoită să recurgă la noi soluţii
Ca urmare, Netflix a ales să colaboreze cu Microsoft ca parteneri de vânzări în departamentul de publicitate digitală globală pentru a introduce un “plan de abonare cu un preţ redus şi susţinut prin reclame”. „Suntem abia la început să avem mult de muncit”, a declarat Greg Peters, şeful operaţiunilor de la Netflix, într-un comunicat de presă. „Ţinta noastră pe termen lung este de le oferi clienţilor noştri mai multe alternative.”
Planul de afaceri al platformei Netflix nu a vizat niciodată reclamele, ci abonamentele lunare. Cifrele însă i-au obligat pe specialiştii platformei să recurgă la strategia de a colabora cu Microsoft şi a introduce publicitatea, cu scopul de a le pune la dispoziţie clienţilor o soluţie mai ieftină. Opţiunea va fi lansată la finalul acestui an, iar experţii speră ca reclamele să atragă noi mase de audienţă.
Datorită scăderii cifelor, compania a început săptămâna trecută renegocierea contractelor cu marile firme de producţie, precum Universal, Warner Bros. şi Sony Pictures Television. Netflix concurează în acest moment pe piaţă cu Disney+, HBO Max, Amazon Prime sau Hulu.