Antena Meniu Search
x

Curs valutar

Netflix recrutează participanți pentru un reality-show cu o miză de 4 milioane de dolari, inspirat din serialul "Squid Game". Condiţiile de participare

Netflix recrutează participanţi pentru un reality show inspirat din Squid Game, cel mai popular serial din toate timpurile, difuzat pe platformă.

de Ovidiu Cojocaru

la 15.06.2022 , 22:21

Scopul emisiunii nu va fi lupta pentru a rămâne în viaţă, aşa cum se întâmplă în serial. În schimb, 456 de persoane care vor fi selectate în urma unui casting din întreaga lume vor juca jocuri în care "cea mai rea soartă este de a pleca acasă cu mâinile goale", pierzând astfel premiul cel mare de 4,56 milioane de dolari, scrie BBC.

Netflix a confirmat, de asemenea că popularul serial va avea un al doilea sezon. Anunţul a fost făcut de producători la începutul acestei săptămâni.

Miercuri platforma Netflix a anunţat noul său serial care va avea 10 episoade - Squid Game The Challange - va oferi "cel mai mare premiu în numerar din istoria unui reality show TV"

Vezi și

"Pe măsură ce participanţii vor concura într-o serie de jocuri inspirate din serialul original, plus alte noi adaptări surprinzătoare, strategiile, alianţele şi caracterul le vor fi puse la încercare, în acest timp fiind eliminaţi pe rând", au transmis organizatorii. 

Pe acelaşi subiect

Casting pentru un reality-show inspirat din Squid Game

Pentru a putea lua parte la casting, participanţii trebuie să aibă cel puţin 21 de ani. Trebuie să vorbească engleză şi să fie disponibili până la 4 săptămâni pentru filmările care vor avea loc la începutul anului 2023. 

Cei 456 de participanți vor reprezenta o transpunere în realitate a serialului, care prezintă același număr de jucători, cu protagonistul principal, Seong Gi-hun, denumit și Jucătorul 456.

Serialul de thriller sud-coreean spune povestea unor oameni plini de datorii care concurează pentru un premiu uriaș în bani într-o serie mortală de jocuri pentru copii.

Acesta deține recordul pentru cel mai popular serial Netflix din toate timpurile și a fost transmis în flux de 111 milioane de utilizatori în primele 28 de zile de la lansare.

Regizorul, scriitorul și producătorul executiv al Squid Game Hwang Dong-hyuk a declarat luni într-o declarație : „A fost nevoie de 12 ani pentru a aduce la viață primul sezon al Squid Game, dar au fost nevoie de 12 zile pentru ca Squid Game să devină cel mai mare. populare seriale Netflix vreodată.”

Ovidiu Cojocaru Like
Comentarii


Întrebarea zilei
Dacă aţi putea alege din nou, aţi opta pentru acelaşi loc de muncă?
Observator » Ştiri externe » Netflix recrutează participanți pentru un reality-show cu o miză de 4 milioane de dolari, inspirat din serialul "Squid Game". Condiţiile de participare